افزایش قیمت بلیت قطار از ۲۵ آذر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) از بیست و پنجم آذر به طور متوسط قیمت بلیت قطارها ۸ درصد افزایش می یابد.

معاون مسافری راه آهن گفت: از بیست و پنجم آذر به طور متوسط قیمت بلیت قطارها ۸ درصد افزایش می یابد.

به گزارش تابناک یزد، سیدمحمد راشدی افزود: از ۱۳۷ قطاری که در شبکه ریلی تردد می کند،۹۱ قطار تا ۱۰ درصد و ۴۶ قطار نیز تا ۱۵ درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

راشدی اظهار داشت: شرکت هایی که درروزهای غیرپیک مسافرهم تخفیف لازم را برای مسافران در نظر بگیرند می توانند تا ۲۰ درصد بلیت هایشان را گران کنند.

او گفت: با توجه به اینکه بلیت قطار ۴۵ روزه پیش فروش می شود کسانی که ازقبل بلیت خریده اند با همان نرخ قبلی محاسبه خواهد شد.

راشدی علت افزایش قیمت بلیت ها را زیان ده بودن قطارهای مسافری عنوان کرد و گفت: شرکت های بخش خصوصی با توجه به زیان ده بودن قطارهای مسافری تمایلی به سرمایه گذاری در این بخش ندارند.

راشدی افزود: به دلیل واگذاری غیر کارشناسی شرکت رجا به تأمین اجتماعی سن ناوگان از ۲۷ سال به ۳۱ سال رسید و ارائه خدمات نیز کاهش یافت.
 
این مقام مسئول، افزایش قیمت بلیت را بهترین و تنها را حل همه این مشکلات دانست و گفت‌: برای کاهش سن ناوگان وافزایش تمایل بخش خصوصی برای سرمایه گذاری با افزایش قیمت موافقت شده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..