میزان درآمد استان یزدچقدر است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ستاد درآمد و تجهیز منابع استان به ریاست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و باحضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل امور مالیاتی، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت، مسئول خزانه معین و سایر اعضا به میزبانی اداره کل امور مالیاتی استان تشکیل جلسه داد.

علی نمازی دبیر این ستاد در این نشست به ارائه آمار عملکرد درآمد استان به تفکیک: درآمدهای عمومی، مالیاتی، مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا، جرائم و خسارات و درآمدهای متفرقه پرداخت و اعلام کرد درآمد استان در ۸ ماهه سالجاری بالغ بر ۶۰۹ میلیارد تومان بوده است که نسبت به میزان مصوب ۱۵ درصد کاهش نشان می دهد.

وی در ارتباط میزان مالیات های مستقیم اعم: از مالیات مشاغل عمومی خصوصی، ارث، نقل و انتقال سهام، املاک، مستغلات و… را ۳۲۷ میلیارد تومان و میزان مالیات های غیرمستقیم اعم از: مالیات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از کشور، شماره گذاری و نقل و انتقال اتومبیل و… را ۲۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرکل اقتصادی و دارایی، میزان درآمدهای جرائم و خسارات مشتمل بر جرائم رانندگی، جرائم ماده ۱۹۹ قانون کار، قانون شکار و آلودگی را در این مدت ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

در این جلسه اعلام شد درآمد وصولی استان مشتمل بر ۹۴ درصد درآمدهای مالیاتی، ۳ درصد جرائم و خسارات و ۳ درصد خدمات و فروش کالا بوده است.

خبرآنلاین

بخش نظردهی بسته شده است..