دانشگاه علوم پزشکی تنها مرجع اطلاع‌رسانی آنفلوآنزا دریزد

no-thumbs

استاندار یزد با اشاره به اینکه آمادگی کامل در زمینه مقابله با آنفلوآنزا در یزد وجود دارد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تنها مرجع اطلاع‌رسانی آنفلوآنزا در یزد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سیدمحمد میرمحمدی در نشست پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا در استان یزد، اظهار داشت: بحث این بیماری مربوط به امسال نیست و سال‌های گذشته هم این موضوع مطرح بوده است.

وی بیان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که کمترین مشکلی برای مردم به وجود نیاید و زمانی که پای سلامت و جان مردم در میان باشد، با کمترین میزان تهدیدی آمادگی کامل داشته باشیم.

استاندار یزد با اشاره به اینکه جای نگرانی در این زمینه در یزد نیست، گفت: یکی از موضوعات مهمی که در این رابطه باید مد نظر قرار گیرد، بحث اطلاع‌رسانی به مردم و آموزش آنها است.

وی با اشاره به اینکه این نشست در زمینه آمادگی و پیشگیری از شیوع این بیماری در یزد برگزار شده، گفت: اطلاع‌رسانی در این زمینه باید توسط یک نفر انجام شود و اطلاعاتی هم که به مردم داده می‌شود، باید به صورت صحیح و درست باشد.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی درست هیچ زمانی مردم را نگران نمی‌کند، گفت: اگر اطلاعاتی که ارائه می‌شود به صورت درست بیان شود، مشکلی ایجاد نمی‌شود و حتی اسباب آرامش مردم را فراهم می‌کند.

میرمحمدی تاکید کرد: مصاحبه در این زمینه در صلاحیت دانشگاه علوم پزشکی است و اطلاعاتی را منعکس می‌کنند که مطابق با واقعیت‌ها باشد.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..