رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد:

مشکلی در زمینه تأمین واکسن آنفولانزا در یزد وجود ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد با اشاره به اقدامات پیشگیرانه انجام شده در زمینه بیماری آنفولانزا، گفت: مشکلی در زمینه تامین واکسن آنفولانزا در یزد نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدرضا میرجلیلی در ارتباط با بیماری آنفولانزا در یزد، اظهار داشت: وقتی در کرمان این بیماری شایع شد، تیم ما فعال شد و اقدام به فعالیت در سه حوزه کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد خاطرنشان کرد: حوزه اول بحث درمان بود و پس از آن در حوزه ۱۱۵ و بهداشت هم به فعالیت پرداختیم.

میرجلیلی با اشاره به اینکه واکسن مورد نیاز تأمین شده، گفت: یک محموله واکسن هم به‌زودی پیگیری شد که فراهم شود و مشکلی در زمینه تأمین واکسن در استان یزد نداشته باشیم.

وی ادامه داد: به محض اینکه متوجه بیماری در کرمان شدیم، یک سری کارهای آموزشی در استان یزد شروع شد و مهمترین این فعالیت‌ها آموزش همگانی مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این اقدام‌ها از تمام کسانی که در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند و مشکوک به این بیماری باشند نمونه‌گیری می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد بیان کرد: با آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم در زمینه آمادگی برای این بیماری صورت گرفته، همچنین برنامه‌های تولیدی برای آموزش به مردم با همکاری صدا و سیما آماده شده است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..