شهادت یک یزدی دیگر:

شهید مصطفی “شیخ‌الاسلام ” فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی یزد به کاروان شهدای سوریه پیوست

فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات اسلامی در روز دوشنبه 16آذرماه به دست تروریست‌های تکفیری سوریه به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  ، مصطفی شیخ الاسلام فارغ التحصیل بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق ، اهل چالوس و ۳۰ ساله بود که در جریان درگیری با نیروهای تکفیری وهابی در روز دوشنبه ۱۶آذرماه ۹۴ به همراه ۳ تن از مدافعان حرم مازندرانی در سوریه به شهادت رسیدند.

پیکر شهید امروز چهارشنبه ۱۸ آذرماه پس از مراسم گرامی‌داشت شهید تازه احراز هویت شده ( شهیدعلی‌نقی روحی) از مسجد جامع چالوس تشییع و به‌ سمت زادگاهش در روستای کندلوس نوشهر برای تدفین رهسپار‌ می‌شود.

روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد شهادت سرافرازانه این شهید بزرگوار را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده این شهید والا مقام و جامعه دانشگاهیان به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تبریک و تسلیت عرض می کند و از خداوند منان علو درجات را برای این عزیز و صبر و شکیبایی را برای بازماندگانش مسئلت می‌کند.
پیش از این نیز بسیجی نام‌آور شهید محمدحسین محمدخانی فارغ التحیل رشته مهندسی عمران این واحد دانشگاهی در ۱۷آبانماه ۹۴ در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و در دفاع از حریم ولایت(ع) به دست تروریست‌های تکفیری_صهیونیستی در سوریه به مقام شامخ شهادت نائل شد

 

بخش نظردهی بسته شده است..