یادواره شهدای روحانی ، طلبه و دانشجو درابرکوه

no-thumbs

نخستین یادواره شهدای روحانی ، طلبه و دانشجوی ابرکوه از طرف دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان ابرکوه در سالن شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در این آیین گفت: امروز اقتدار نظام مقدس ایران اسلامی بخاطر رشادتها و جانفشانی شهدا است که با نثار خون پاکشان این اقتدار را رقم زدند.

عباس علوی راد اظهار کرد: امیدواریم با تلاش در راه توسعه و پیشرفت علمی ره رو شهدای والا مقام و ترویج فرهنگ شهادت گام برداریم .
وی همچنین به بخشی از فعالیت دانشگاه اشاره کرد و از ثبت نام در رشته دکترای علوم اقتصاد خبرداد و افزود: ثبت نام در رشته دکترای تخصصی علوم اقتصاد برای پذیرش در مهرماه سال ۹۵ از امروز آغاز شده است و تا یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت.
در این آیین مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان یزد بابیان اینکه روز ۱۶ آذر روز تولد مرگ برامریکا بود گفت : ۱۶ آذر روز شناخت امریکا بعنوان مظهر استکبار است .
حجت الاسلام مهدی حرزاده بااشاره به اینکه همیشه آمریکا با ایران سر دشمنی دارد اظهار کرد: امریکا بارزترین مظهر استکبار جهانی است.
وی افزود: کودتای ۲۸مرداد ۱۳۳۲، کودتای نوژه ، به آتش کشدین ناو ایران در سال ۶۷، نابود کردن هواپیمایی مسافربری ایران، حمله به صحرای طبس ، حمایت از صدام در جنگ ۸ ساله، راه اندازی شبکه های ماهواره ای برای از بین بردن بنیان خانواده های ایرانی از نشانه و مستندات دشمنی امریکا با ایران می باشد.
این مسئول تاکید کرد: اما کشور ما بخاطر رهبریهای حضرت امام خمینی (ره) ، پایمردی شهدا و درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری ، امروز یک کشور مقتدردنیا است .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..