جایگاه مهم تاکسیرانان در رونق گردشگری یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری یزد با تاکید بر جایگاه تاکسیرانان در رونق گردشگری شهر افزود: اولین و آخرین برخورد گردشگرانی که برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی به شهر یزد سفر می‌کنند، با تاکسیرانان است.
«حسین صالحیان» ادامه داد: مسافر یا گردشگر از هر یک از پایانه‌های مسافربری که وارد شهر یزد شود، در ابتدای ورود خود با رانندگان تاکسی برخورد می‌کند. وی افزود: هنگام خروج از شهر نیز آخرین برخورد مسافران و گردشگران با تاکسیرانان است؛ از این رو تاکسیرانان نقش بسزایی در رونق بازار گردشگری و جلب رضایت مشتریان برای بازگشت دوباره به شهر یزد دارند.
این مسئول گفت: با توجه به این‌که اولین و آخرین برخوردها همیشه در اذهان باقی می‌ماند، قطعا برخورد و شخصیت تاکسیران‌های یزدی می‌تواند یادگاری خوب و شایسته از دارالعباده یزد در ذهن هر مسافر یا گردشگر باقی بگذارد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری یزد با قدردانی از تلاش تاکسیرانان استان به‌ویژه تاکسیرانان مستقر در پایانه‌های ورودی شهر، آنها را سفیران فرهنگی یزد معرفی کرد. صالحیان گفت: بررسی مشکلات تاکسیران‌ها برای ارائه خدمات بهتر در دستور کار سازمان تاکسیرانی شهرداری یزد قرار گرفته است.

همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..