پیام دکتر محمد رضا اسلامی به مناسبت روز دانشجو

no-thumbs

پیام دکترمحمد رضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مناسبت شانزدهم آذرماه روز دانشجو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)شانزدهم آذرماه سال ۳۲ نقطه عطف حضور دانشجویان در عرصه های بیداری و سرمشق آن تبلور روحیه عدالتخواهی در بین فرهیختگان جامعه بود . یادبود این روز ، بیدار باش حس عدالتخواهی و مرور و تذکر روحیه حق طلبی این قشر فهیم است .

روز دانشجو روز آزادی و نماد آزادیخواهی دانشجویان است . روزی که هنوز طراوت و عطر آرمان های ناب انقلاب رابه فضای علم و دانش هدیه می کند .

خون سه شهید بزرگوار شصت ودوسال پیش ضمانتی شد برای نهالی که آن روز توسط دانشجو کاشته شد . نهالی به نام آزادی ، استقلال ، حق طلبی و کفرستیزی و چه دل نشین است سپاس و حق شناسی رهبر معظم انقلاب از دانشجو که می فرمایند « دانشجو به گردن انقلاب و به گردن کشور به خاطر فعالیت هایشان بخصوص در دوران جنگ و دوره های دیگر حق دارد»

اینک در آستانه روز دانشجو  با یاد شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و تأسی از حضور ملکوتی شهدای گمنام این دانشگاه و عطر تازه پرکشیدن شهید مدافع حرم این دانشگاه ، لحظاتی توأم با حس شادی و خرسندی برخوردار از روحیه عدالتخواهی آزادی و حق طلبی ، پرهیز از روایت بدون تحقیق و اجتناب از بازخوانی انشاءهای مسموم که همانا نقطه مقابل آن طریقت مقدس شهدای دانشجو است دعوت می کنم .

خدای را شاکرم  که توفیق و فرصت خدمت به بهترین قشر جامعه که همانا شما دانشجویان گرانقدر است را نصیبم گردانید .

لحظه هایتان شاد از پاس شدن مشکلات زندگی باد.

محمدرضا اسلامی

۱۶ آذرماه سال دولت ، ملت همدلی و همزبانی

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..