رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر خبر داد:

کارگاه آموزش معرفی سازمان جوانان هلال احمردراشکذر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر از برگزاری کارگاه های اموزشی معرفی سازمان جوانان هلال احمر و فعالیتهای این سازمان ویزه اعضا کانونهای دانش اموزی هلال احمر مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / اعظم شهرستانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر اظهار داشت : اعضا کانونهای دانش آموزی هلال احمر مدارس این شهرستان با فعالیتهای سازمان جوانان و کانونهای دانش آموزی بیشتر آشنا شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر گفت : به منظور جذب و آماده سازی دانش آموزان علاقه مند به انجام داوطلبانه خدمات امدادی و عام المنفعه  این کارگاه های آموزشی را در مدارس شهرستان برگزار نمودیم تا اعضا و جوانان بیشتری را با اهداف سازمان جوانان هلال احمر آشنا و در راستای این اهداف آنها را در قالب کانونهای دانش آموزی هلال احمر جذب نماییم.

شهرستانی با اعلام اینکه کانون دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر برنامه‌ها وفعالیت‌های آن در جهت اهداف جمعیت هلال‌احمر که همان تسکین آلام بشری، صلح و دوستی و تفاهم، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تأمین احترام انسان‌ها می‌باشد، افزود : یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل کانون هلال‌احمر در مدارس ایجاد ارتباط صحیح و سالم در بین اعضای کانون دانش‌آموزی بر اساس فرهنگ قرآنی «تعاونوا علی البر و التقوی» می‌باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در مدارس پوسترهای فراخوان عضویت در کانونهای دانش اموزی جهت عضویت دانش اموزان در این کانونها نصب شد.

بخش نظردهی بسته شده است..