حمایت های مادی و معنوی نیاز اساسی پیام نور مهریز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رییس دانشگاه پیام نور مهریز گفت: مهمترین نیاز اساسی این دانشگاه ، حمایت های مادی و معنوی مردم و مسئولان برای رسیدن به اهداف و برنامه ها است .

مرتضی فلاح پور طزنجی  در جمع خبرنگاران شهرستان افزود: همراهی مردم و مسئولان در ابعاد مادی و معنوی در موفقیت دانشگاه و انجام برنامه ها خیلی موثر است .

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور مهریز به عنوان اولین مرکز دانشگاهی در این شهرستان دارای امکانات خوبی برای تحصیل دانشجویان بومی و غیر بومی است .
این مسئول ادامه داد: در سال های اخیر برای گسترش رشته های دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین دکترا فعالیت های خوبی صورت گرفته است .
فلاح پور اظهار داشت: هم اکنون افزون بر یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر و پسر در دو مقطع کارشناسی و ارشد در رشته های مختلف در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند .
وی گفت: از این تعداد دانشجویان حدود ۶۰۰ نفر آنها در رشته های کارشناسی ارشد به تحصیل خود در سطح این دانشگاه ادامه می دهند .
رییس دانشگاه پیام نور مهریز افزود: برای نخستین مرتبه یک رشته دکتری در گرایش ادبیات فارسی برای این دانشگاه درخواست شده که در صورت صدور مجور نسبت به ثبت نام و پذیرش دانشجو فعالیت انجام می شود .
فلاح پور طزنجی تاکید کرد: امسال ۶۰۰ دانشجو در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش شده است و برای ارشد جدید نیز ثبت نام آغاز شده است .
وی گفت: برای رفاه حال دانشجویان در این دانشگاه امکانات مناسب رفاهی شامل خوابگاه ، سبف سرویس ، امکانات فرهنگی و ورزشی و کارگاه های مختلف وجود دارد .
این مسئول اظهار داشت: تمامی امکانات برای دانشجویان در این مرکز با کادر مجرب رایگان است و تامین آسایش دانشجویان جزو برنامه های اصلی است .
فلاح پور طزنجی خاطر نشان کرد: نزدیکی مهریز به مرکز استان و حتی استان های جنوبی و جنوب شرق کشور موقعیت این دانشگاه را برای ادامه تحصیل بسیار مناسب کرده است .
وی گفت: باید از تمامی ظرفیت های دانشگاه پیام نور مهریز برای تحصیل و بخصوص در مقاطع ارشد و دکتری بیش از گذشته استفاده کرد .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..