رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد:

اهدای خون اعضا کانون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد

به همت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر و با همکاری امور فرهنگی پردیس خواهران در آستانه اربعین حسینی ، دانشجو معلمان پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) یزد خون اهدا نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : به مناسبت اربعین حسینی و در راستای اهداف سازمان جوانان هلال احمر و به منظور نهادینه کردن فرهنگ کمک به همنوعان بین نسل جوان طرح اهدای خون بهمت اعضا کانون دانشجویی پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان یزد اجرایی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : این مراسم با استقبال و حضور بی نظیر دانشجویان و کارکنان دانشگاه در تیم سیار خون گیری مستقر در دانشگاه روبرو گردید که نشان از همدلی و نوع دوستی آنان است .

زارع سروی عنوان کرد : نکته قابل ذکر اینکه روز قبل از اهدای خون کارگاه آموزشی اهدای خون در این دانشگاه برگزار و برای دانشجویان موضوعاتی پیرامون نیاز به خون با هدف ایجاد انگیزه در اهدا کننده  ، اهمیت اهدای خون مستمر ، بیماری های قابل انتقال از راه خون پرهیز از رفتارهای پر خطر ، توصیه هایی پس از اهدای خون برای دانشجویان سخنرانی شد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : اجرای "طرح اهدای خون؛ اهدای زندگی" یکی از برنامه های است که به طور مستمر در کانون های متنوع جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در تمامی ایام سال اجرا می گردد

بخش نظردهی بسته شده است..