صادرات یزد افزایش می‌یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر کل گمرک استان یزد گفت: با وجود مشکلات مختلف نظیر نداشتن آب آشامیدنی و فضای مناسب اداری تلاش می کنیم، رتبه گمرک یزد در زمینه صادرات را با همدلی صنعتگران ارتقا دهیم.

 "حسن یاسری" در دیدار جمعی از تولیدکنندگان استان یزد با بیان این که گمرک یزد از ساده‌ترین امکانات نظیر آب آشامیدنی یا ساختمان اداری محروم است، گفت: با وجود همه این مشکلات امیدواریم با همدلی و همراهی صنعتگران و فعالان بخش خصوصی یزد، رتبه صادراتی این استان را ارتقا دهیم.


یاسری با تشریح ابعاد مختلف بسته حمایتی گمرک از بخش تولید، اظهار کرد: با توسعه و تکمیل سامانه جامع امور گمرکی  سعی می‌کنیم، کالای تولیدکنندگان را در سریعترین زمان ممکن ترخیص و هزینه‌های بخش تولید را به حداقل کاهش دهیم.

"علی اکبر حجت" رییس کانون انجمن کارفرمایی استان یزد نیز در این نشست اظهار کرد: در شرایط فعلی هر فردی که مسئولیتی را قبول کند، ایثار کرده است و عملکرد مسئولان در حافظه تاریخی مردم ثبت می‌شود.

وی با اشاره به پیشینه‌ی گمرک در یزد، افزود: گمرک یزد هم‌اکنون مجموعه خوبی از معاونین و کارمندان را در اختیار دارد که از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

"محمدصادق فلاح" مدیر عامل شرکت عمران شهرک‌های صنعتی یزد نیز در این دیدار از گمرک یزد به عنوان یک الگوی موفق در بین گمرکات کشور نام برد که علی‌‌رغم کمبودها و تنگناها عملکرد خوبی را در سطح کشور داراست.

وی با تمجید از صداقت و سلامت صنعتگران استان یزد، گفت: صنعتگران یزدی انتظار کار غیرقانونی را از گمرک را ندارندف اما در عین حال خواستار تسهیل‌گری و تسریع در  اقدامات و فعالیت‌های گمرکی هستند.

در این دیدار که صنعتگران و اعضای اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی حضور داشتند، هر یک از اعضا به بیان نظرات خود پرداختند.

 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..