کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد:

هوای شهر یزد ۱۴ درجه کاهش یافت/ وزش باد شدید از یکشنبه شب

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد از کاهش دمای هوای شهر یزد به میزان 14 درجه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمد رضا شیرغلامی  در گفت و گو با ایرنا افزود: دمای هوا در روز جمعه ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر بود که امروز /شنبه/ با کاهش قابل ملاحظه به دو درجه رسید.
به گفته وی همچنین در بهاباد دمای هوا در همین مدت از ۱۸ به دو درجه کاهش یافت.
وی اظهار داشت: بطور میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان در این مدت بین ۱۰ تا ۱۶ درجه کاهش یافته که علت آن نفود زبانه های پرفشار و توده هوای سرد از عرض های شمالی کشور به استان بوده است.
شیرغلامی یادآور شد: افت دما در طول امروز تا صبح فردا ادامه دارد و مجددا فردا ظهر شاهد افزایش موقتی دما خواهیم بود اما مجددا از ظهر دوشنبه کاهش دما در استان آغاز و برای صبح روز سه شنبه دما در اغلب نقاط استان به زیر صفر خواهد رسید و سرما و یخبندان استان را فرا می گیرد .
وی تصریح کرد: از بعد از ظهر یکشنبه تا صبح دوشنبه شاهد بارش های پراکنده در برخی نقاط استان خواهیم بود.
شیرغلامی اضافه کرد: دمای هوای شهر یزد فردا به یک، صبح دوشنبه به سه و صبح سه شنبه به منفی دو خواهد رسید.
وی بیشینه دما در شهر یزد را هم در روز گذشته /جمعه/ ۲۵، امروز ۱۵، فردا ۱۷، روز دوشنبه ۱۰ و روز سه شنبه ۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد یادآور شد: وزش بادهای شدید که طی دو روز گذشته در استان آغاز شده فردا و پس فردا نیز ادامه خواهد داشت و یکشنبه شب و روز دوشنبه در مناطق مرکزی استان احتمال وزش طوفان نیز وجود دارد.
وی سرعت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته در بهاباد ۹۴، عقدا ۸۰ ، میبد ۷۶ و یزد ۵۴ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..