طی نامه ای:

قدردانی نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس از پلیس یزد

دکتر "سیامک مره صدق" نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه­ ای به فرمانده ناجا، از زحمات ماموران پلیس استان یزد در خصوص برگزاری مراسم ویژه کلیمیان در این استان، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) در متن این نامه آمده است: "در سالجاری نیز طبق سنت همه ساله، مراسم بزرگداشت "حاخام­ هارا اورشرگا" در شهرستان یزد برگزار شد که بر حسب اعلام انجمن کلیمیان یزد، این مراسم مدیون کمک­های فراوان نیروی انتظامی استان یزد به ویژه پلیس شهرستان یزد بوده است.

لازم می دانم مراتب قدردانی و تشکر خود و موکلینم را خدمت جنابعالی اعلام دارم. بدیهی است برقراری امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش­های شبانه روزی عوامل محترم نیروی انتظامی در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری می­باشد.
در پایان با آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری، برای تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق خدمت را دارم."
شایان ذکر است؛ هر ساله مراسم ویژه زیارتی کلیمیان سراسر کشور تحت عنوان بزرگداشت "حاخام­ هارا اورشرگا" با حضور کلیمیان سراسر کشور در یزد برگزار می شود.
در مراسم امسال نیز بیش از هزار نفر از کلیمیان سراسر کشور با حضور در شهر یزد و "کنیسه­های زیارتی" خود در خیابان "مسجدجامع"، "مهدی" و محله "چهاسوق" به برگزاری مراسم خود پرداختند.

خبرگزاری آریا

بخش نظردهی بسته شده است..