معاون رئیس جمهور فردا در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور برای دومین بار، فردا در یزد حضور می یابد.

معصومه ابتکار صبح روز شنبه ۱۴ آذرماه در سفری یک روزه وارد یزد خواهد شد.

وی ابتدا در شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد حضور می‌یابد و در آن وضعیت زیست محیطی استان را بررسی خواهد کرد.

ابتکار سپس در جمع فعالان زیست محیطی استان یزد حضور پیدا خواهد کرد و سخنان آنان را درباره مسائل زیست محیطی استان خواهد شنید.

معاون رئیس جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه یزد هم حضور پیدا می‌کند، نشستی که بمنظور گرامیداشت روز ۱۶ آذر برگزار خواهد شد.

معصومه ابتکار پس از سفر اخیر خود به فرانسه به یزد می‌آید، سفری که بخاطر دیدار وی با رئیس جمهور فرانسه و همچنین حضور وی و رئیس جمهور امریکا در عکس دسته جمعی شرکت کنندگان «اجلاس سران برای تغییرات آب و هوایی» خبرساز شده بود.

رئیس سازمان محیط زیست کشور مهرماه سال گذشته نیز در یزد حضور یافته بود و در جمع تشکل های دوستدار محیط زیست گفته بود: یکی از مولفه ها و سیاستهای سازمان حفاظت محیط زیست حمایت از تشکل های مردمی زیست محیطی است چراکه تشکل ها می توانند در زمینه های مختلف به سازمان حفاظت محیط زیست برای بهبود وضعیت کمک کنند.

ابتکار، تدوین لایحه هوای پاک و تشکیل شورای عالی حفاظت محیط زیست را که پس از مدتی متوقف شده بود از دیگر اقدام های دولت یازدهم بیان کرده بود.

وی همچنین گفته بود روند کاهش آلودگی هوا در سطح کشور قابل قبول است و امیدوارم که این روند با مشارکت مردم ادامه یابد.

حال باید دید بانوی محیط زیست ایران، پس از یکسال ارزیابی اش از روند آلاینده ها و آلودگی های استان یزد چیست؟

خبرآنلاین

بخش نظردهی بسته شده است..