مشاور استاندار یزد:دولت پیگیر مسائل باشگاههاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مشاور استاندار یزد در امور ورزشی گفت: دولت در حد امکانات پیگیر مسائل و مشکلات تیم ها و باشگاه ها است و تاکنون گام های خوبی برداشته شده است .

محمد امیر خانی  در شورای مشورتی پیشکسوتان ورزش استان یزد افزود: تاکنون مسائل و مطالبات تیم ها و باشگاه ها در بخش های مختلف پیگیری شده است .

وی ادامه داد: برای حل و فصل نیازها در حوزه ورزش و بخصوص مسائل و مطالبات تیم ها و باشگاه ها با حضور استاندار و معاونان جلسات مختلفی تشکیل و مصوبات مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است .
مشاور استاندار یزد در امور ورزشی خاطر نشان کرد: دولت و مسئولان امر با جدیت مسائل ورزش در رشته های مختلف را مورد بررسی و پیگیری خود قرار می دهند .
امیرخانی گفت: هر موردی که تاکنون توسط تیم ها و باشگاه ها ارائه شده بصورت حضوری و مکتوب به مسئولان ارجاع و با جدیت و دقت مورد بررسی قرار داده اند .
وی افزود: تشکیل شورای مشوری برای توسعه ورزش استان و بررسی مسائل با حضور پیشکسوتان و دلسوزان امر ورزشی گامی مهم و مورد تاکید است .
مشاور استاندار یزد در امور ورزشی تاکید کرد: برگزاری این جلسات نقش مهمی در بررسی دقیق مسائل و نظرخواهی در خصوص ورزش استان و حل مسائل دارد .
امیرخانی گفت: یزد دارای ظرفیت های بسیار خوبی در ورزش است و برای موفقیت باید با همدلی و همکاری بیش از گذشته در کنار هم تلاش صورت گیرد .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..