در لیگ برتر ساحلی کشور:

‌گلساپوش یزد قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شد

تیم گلساپوش یزد امروز با یک بازی قوی در مقابل دریانوردان بوشهر، قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی یزد را برای نخستین بار از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) تیم گلساپوش عصر امروز در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در مجموعه ورزشی سلمان محمودآباد یزد به مصاف تیم قدرتمند دریانوردان بوشهر رفت و این بازی را سه بر یک به پایان رساند.

تیم گلساپوش که امروز در مقابل دریانوردانی که سه سال صاحب مقام قهرمانی و چهار سال صاحب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شده بود، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و در ۱۲ دقیقه اول و دوم بازی را به طور کامل در اختیار داشت.

در این بازی سه گل گلساپوش یزد را حسن میرشمسی، سیدمحمد میرحسینی (کاپیتان گلساپوش) و حمیدرضا دهقانی به ثمر رساندند.

تک گل تیم دریانوردان بوشهر نیز در دقایق پایانی ۱۲ دقیقه سوم این بازی به ثمر رسید اما در نهایت گلساپوش با کسب سه امتیاز این بازی، برای نخستین بار مقام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در این بازی کلکسیونی از ملی‌پوشان فوتبال ساحلی حضور داشتند که برای تیم یزد، حمید بهزادپور، محمدعلی مختار و سیدعلی ناظم از اعضای تیم ملی بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند.

دریانوردان بوشهر نیز در این بازی حملات بسیاری به دروازه تیم گلساپوش کردند اما آمادگی بسیار خوب حمید بهزادپور، دروازه‌بان این تیم، همه توپ‌ها را به خارج از زمین بازی هدایت کرد.

محمدعلی مختار، بازیکن کلیدی تیم گساپوش یزد و بازیکن تیم ملی در ۱۲ دقیقه اول این بازی از ناحیه پیشانی دچار مصدومیت شد اما از ثانیه‌های آخر ۱۲ دقیقه دوم با سر بانداژ شده وارد بازی شد و تا پایان بازی بر حریفان خود تاخت.

دو کارت زرد این بازی نیز نصیب میرحسینی و مختار شد و داور دو ضربه پنالتی نیز به نفع دریانوردان بوشهر گرفت که البته هیچکدام از آنها به گل تبدیل نشد.

حضور محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس و پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد نیز از حاشیه‌های این بازی بود.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..