یک میلیارد کلاهبرداری با چک های جعلی در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فردی که با در دست داشتن چک­های جعلی اقدام به خرید از مغازه­ های شهر یزد و کلاهبرداری یک میلیارد ریالی کرده بود توسط ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیر شد.

 

سرهنگ "علیرضاخالقی" رئیس پلیس آگاهی استان یزد  گفت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در قبال خرید کالا، چک جعلی را به آنها تحویل داده، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با بررسی موضوع متوجه شدند متهم با استفاده از چک­های جعلی از چندین مغازه و فروشگاه در سطح شهر یزد خرید و متواری شده است.

 

وی ادامه داد: با تلاش شبانه­روزی ماموران پلیس، متهم 54 ساله دارای سابقه کیفری شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

سرهنگ خالقی گفت: متهم در بازجویی های پلیس به خرید از مغازه و فروشگا­ه های سطح شهر یزد با چک­های جعلی و 6 فقره کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد ریال، اعتراف کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان یزد، با بیان اینکه متهم با دستور مقام قضائی، روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در معاملات خود از پذیرفتن چک­های مدت­دار از افراد ناشناس، تا حد امکان خودداری کنند و هنگام صدور چک برای افراد غریبه موارد ایمنی را در نوشتن چک رعایت کنند.

پلیس خبر

بخش نظردهی بسته شده است..