تسهیل ترافیک برای عزاداران اربعین حسینی در یزد

no-thumbs

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به آمادگی نیروهای پلیس گفت: امنیت و نظم کامل همچنین تسهیل ترافیک در اربعین حسینی در یزد به طور کامل برقرار است و مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ایرج کاکاوند با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: در اربعین و روزهای عزاداری معمولا تردد در خیابان‌های یزد بسیار است و افزایش عبور و مرور و تردد خودروها و عزاداران نیازمند افزایش خدمت‌رسانی پلیس است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه دسته‌های عزاداری در مساجد، حسینیه‌ها، خیابان‌ها و مناطق مختلف شهر در روز اربعین در تردد هستند، پلیس نیز آمادگی کامل برای تامین نظم و امنیت را دارد و نیروهای مورد نیاز در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

کاکاوند تاکید کرد: پلیس در سراسر استان یزد همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت به کار می‌گیرد و امیدواریم با همکاری مردم، هیچ مشکلی در تردد و عبور و مرور مردم و خودروها ایجاد نشود.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه مردم در اربعین امسال پویشی عظیم خواهند داشت و مراسمی باشکوه برگزار خواهند کرد، افزود: پلیس نیز برای خدمت‌رسانی به زائران و تامین نظم و امنیت در خیابان‌ها و محله‌ها در آماده‌باش به سر می‌برد.

وی یادآور شد: همه خیابان‌ها و معابر سطح شهر برای جلوگیری از وقوع جرم و حوادث رانندگی زیر نظر پلیس است، عنوان کرد: پوشش انتظامی و راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در سطح استان کامل خواهد بود.

کاکاوند همچنین از آمادگی نیروهای پلیس راه برای بازگشت زائران اربعین از کربلای معلی خبر داد و اظهار داشت: مدیریت امور ترافیکی برای برگشت زائران حسینی توسط پلیس راه استان یزد در محورهای مواصلاتی استان یزد انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر نیاز پلیس به همکاری و مشارکت مردم عنوان کرد: مردم در برقراری نظم و امنیت و رفت و آمد در خیابان‌های مختلف با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و به منظور تامین امنیت محله‌ها نیز هر گونه مورد مشکوک را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..