ورود داوطلبان هلال احمرمهریز به حوزه محیط زیست

سرپرست هلال احمر شهرستان مهریز خبر داد: در این طرح حامیان داوطلب محیط زیست هلال احمر مهریز طرح‌های ویژه‌ای را در جهت حفظ سلامت محیط زیست اجرایی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محسن زارعیان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت : طرح فعال‌سازی حامیان محیط زیست با هدف تبادل تجربیات در عرصه‌های ملی و بین‌المللی و حفظ سلامت محیط زیست توسط واحد داوطلبان تشکیل شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت : در این طرح تیمی از داوطلبان حامی محیط زیست جمعیت هلال احمر مهریز در منطقه تفرجگاهی کوه ریگ مهریز حضور یافته و به پاک سازی محیط زیست پرداختند.

وی با اعلام اینکه  طرح فعال سازی حامیان محیط زیست با حضور بیش از ۳۰ نفر داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد افزود: داوطلبان فعال و حامی محیط زیست در اقدامی داوطلبانه و به منظور اشاعه فرهنگ دوستی با محیط زیست و نیز با هدف فرهنگ سازی در بین آحاد مردم جامعه و رعایت حقوق شهروندی در خصوص محیط زیست اقدام به پاکسازی منطقه کوه ریگ نموده و نسبت به جمع آوری زباله اقدام نمودند .

زارعیان ترویج فرهنگ زمین پاک را یکی دیگر از فعالیت های داوطلبان در زمینه حفاظت از محیط زیست دانست و تاکید کرد: در این زمینه با تفکیک زباله از مبدا می توان فرهنگ زمین پاک را ترویج داد.

بخش نظردهی بسته شده است..