گمرک یزد از ساده‌ترین امکانات محروم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر کل گمرک استان یزد با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش میزان صادرات استان، گفت: باید زیرساخت سخت‌افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای توسعه صادرات استان در افق بلند مدت تامین شود.

"حسن یاسری" در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در بخش‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات اشاره و تصریح کرد: میزان صادرات کنونی  یزد متناسب با ظرفیت‌های استان نیست لذا باید با نگاه بلندمدت برای توسعه صادرات غیرنفتی و تامین زیرساخت‌های موردنیاز آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان این که گمرک یزد از ساده‌ترین امکانات نظیر آب آشامیدنی یا ساختمان اداری محروم است، افزود: برای بهبود وضعیت فعلی و تبدیل گمرک یزد به یک گمرک پیشرو به مساعدت سازمان‌ها و دستگاه های مختلف نیاز است و امیدواریم تا با همدلی و همراهی، گمرکی در خور شان استان یزد داشته باشیم.

"سید مسعود عظیمی" مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد نیز در این دیدار با تشریح ویژگی‌های منحصر به فرد یزد، گفت: یزد طبیعت سختی دارد اما در عین حال دارای مردمانی پرتلاش و صادق و امکانات ممتازی در بخش‌های مختلف نظیر آموزش و بهداشت است .

وی با اشاره به شناخت عمیق خود از مجموعه گمرک یزد، گفت: کارکنان و نیروهای صدیق، پرتلاش و امانتدار مهمترین نقطه قوت گمرک یزد هستند .

این مسئول در ادامه به منطقه ویژه اقتصادی یزد و حضور گمرک در این منطقه اشاره کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی با وسعت ۵۷۰ هکتار، یکی از موفق‌ترین مناطق ویژه در سطح کشور است.

عظیمی با بیان این که اکنون ۱۲۶ واحد در منطقه ویژه مستقر شده‌اند، اظهار کرد: کلیه زیرساخت‌های مورد نیاز نظیر  گمرک، استاندارد، پنجره واحد و غیره در منطقه ویژه اقتصادی یزد مستقر شده و سعی و تلاش مسولان منطقه کیفیت بخشی خدمات است.

منبع: ایسنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..