رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت :

جوانان هلال احمر تفتی پیشتاز در اقدامات بشردوستانه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : تیم اسکان اضطراری رفاقت مهر شهرستان تفت که در مرحله استانی مقام دوم استان را کسب نمود طی یک اقدام بشردوستانه و در راستای اهداف سازمان جوانان هلال احمر هدایای خود را به کودکان سرطانی اهدا نمودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : تیم اسکان اضطراری رفاقت مهر شهرستان تفت که در این دوره از مسابقات رفاقت مهر در مرحله استانی توانست مقام دوم را کسب کند در اقدامی بشردوستانه و در راستای تسکین آلام بشری  هدایای خود را به کودکان سرطانی اهدا نمودند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در جلسه ای که با این جوانان صلح دوست و بشر دوست شهرستان داشت گفت : این اقدام خداپسندانه شما جای تشکر و قدردانی دارد و برای ما باعث افتخار است که با شما اعضا جوانان با این روحیه کار میکنیم

وی در ادامه این جلسه عنوان داشت : این اقدام شایسته شما در راستای تسکین آلام بشری و تکریم انسان‌هایی که به دلیل بیماری در کانون گرم خانواده محروم هستند، صورت گرفته است  که ان شالله اجر اخروی برای شما جوانان داشته باشد.

کهدویی با اعلام اینکه جمعیت هلال احمر به گروه‌های آسیب‌پذیر از جمله کودکان توجه ویژه دارد، اظهار داشت: پیام ما این است که باید شادی‌هایمان را با دیگر همنوعان قسمت کنیم و به یاد روزهای سخت سایر انسان‌ها نیز باشیم.

در پایان این جلسه رئیس جمعیت هلال احمر از این کار خودجوش جوانان هلال احمر شهرستان تفت قدردانی و تشکر نمودند.

تیم اسکان اضطراری شهرستان تفت متشکل از آقایان علیرضا کشاورز ، جواد عابدینی ، مجتبی حیدری و محمد مهدی اقبالی که در مسابقات رفاقت مهر استان یزد که در تاریخ ۲۶ آبان ماه برگزار شد توانست مقام دوم را کسب نماید.

بخش نظردهی بسته شده است..