تسریع در بهره‌برداری از کارخانه جنوب یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از همشهری یکی از اعضای شورای شهر یزد بر ضرورت تسریع در بهره‌برداری از کارخانه جنوب یزد و استقرار سازمان‌های شهرداری در این فضای تحت مالکیت شهرداری تاکید کرد.
 «محمد فقیه‌خراسانی» در آخرین جلسه شورای شهر یزد تاکید کرد: با توجه به تعدد ساختمان‌ها در کارخانه جنوب یزد، سازمان‌های شهرداری می‌توانند در این کارخانه مستقر شوند. وی همچنین خواستار تسریع در اجرای طرح‌های شهرداری در کارخانه جنوب شد.
این عضو شورای شهر همچنین با اشاره به موارد مطرح شده در نشست اعضای شورای شهر با استاندار، بر ضرورت پیگیری ادغام شهر حمیدیا با یزد، تعیین تکلیف کشتارگاه صنعتی و همکاری ادارات برای اجرای طرح باغ بزرگ شهر از سوی شهرداری تاکید کرد. فقیه‌خراسانی همچنین درباره روند پیشرفت طرح تقاطع‌ غیرهمسطح شهید قهاری سعید و ساخت پارک در مجاورت میدان دروازه قرآن توضیحاتی ارائه کرد.
«امیرحسین رادمنش» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد هم در این جلسه مشارکت هرچه بیشتر شهرداری با بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های عمرانی را مهم و ضروری خواند. وی همچنین خواستار نورپردازی هرچه بیشتر میدان شهید بهشتی از سوی شهرداری شد. شهردار یزد هم در این جلسه درباره تعهدات شهرداری و پرداختی‌های سهم شهرداری بابت نیم درصد کتابخانه‌ها توضیحاتی ارائه کرد.
«محمدرضا عظیمی‌زاده» افزود: با توجه به این‌که ساختمان کتابخانه مرکزی واقع در بلوار بسیج در حال تکمیل است، شهرداری آمادگی دارد با هماهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی‌استان به بهره‌برداری و تجهیز آن اقدام کند.
تمدید قرارداد فرماندهی انتظامی‌اجرائیات شهرداری از جمله مصوبات این جلسه شورای شهر بود. شهرداری قرارداد یگان انتظامی‌اجرائیات را برای ۴ ماه پایانی سال جاری برای تایید به شورای شهر ارسال کرد. اعضای شورای شهر با تصویب پرداخت ماهیانه ۶۰۰ میلیون ریال به فرماندهی نیروی انتظامی‌مقرر کردند که شهرداری برای سال آینده نیز با بازدید از اداره اجرائیات شهرداری اصفهان، برای کاهش بهره‌گیری از نیروی انتظامی‌اقدام کند. طرح پیشنهادی برخی از اعضای شورای شهر هم در این جلسه بررسی و تصویب شد؛ آنها پیشنهاد کردند که برای افزایش سطح کیفیت فکری، نظری، مدیریتی و ارتباطی با دیگر مجموعه‌های استان و ارتقای نظرات، تصمیمات و جایگاه اجرایی بین بخشی مدیران، ترکیب هیات رئیسه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با حضور مسئولان استان تنظیم شود.
آنها نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد، شهردار یزد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، رئیس دانشگاه یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌استان را برای عضویت در هیات رئیسه این سازمان پیشنهاد کردند. رئیس شورای اسلامی‌شهر یزد، نماینده شورای شهر در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر حوزه علمیه خواهران استان از دیگر پیشنهادهای اعضای شورای شهر برای عضویت در هیات رئیسه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد بود.

بخش نظردهی بسته شده است..