احداث سه پایگاه اورژانس با کمک خیرین در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی پیگیر ساخت پایگاههای اورژانس توسط خیرین شد.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر دکتر احمد دهقان سرپرست این مرکز  از روند ساخت و بهره برداری از پایگاههای اورژانس ۱۱۵ توسط خیرین در سطح شهر یزد کسب اطلاع نموده و آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر اعلام نمود  .

در این دیدار سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یادآور شد در یک سال گذشته سه  پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهر یزد توسط خیرین گرامی آقایان جوکار ، ذوالفقاری و سهیلی پور در مناطق آزادشهر ، شهرک رزمندگان و بلوار نواب صفوی در دست ساخت میباشد که به زودی به بهره برداری خواهد رسید و  همچنین از مذاکره و رایزنی با فرد نیکوکاری جهت ساخت یک پایگاه دیگر در منطقه اکرم آباد و اکرمیه خبر داد . وی در رابطه با پایگاه منطقه ۹ در آزادشهر گفت : این پایگاه به عنوان اولین مرکز آموزش فوریتهای پزشکی در استان یزد و بزرگترین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در کشور به همت نیکوکار گرامی حاج حسین جوکار و به یاد مرحوم حاج محمد علی جوکار در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد .

در این دیدار نماینده محترم مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات مدیران و پرسنل مرکز فوریتهای این استان توصیه نمود با توجه به گسترش فضا و رشد جمعیت شهر یزد نیاز بیشتری به اورژانس و پایگاههای آن به عنوان خط مقدم درمان و سلامت جامعه ، در نقاط مختلف شهری احساس میشود که میتوان  از پتانسیل خیرین در این ضمینه بهره برد و توصیه کرد نیکوکاران در این عمل خیر همکاری کرده علاوه بر کمک به رشد رفاه اجتماعی در جامعه ذخیره ای برای آخرت خود فراهم آورند.

صداو سیما

بخش نظردهی بسته شده است..