تقویت روابط کارگری و کارفرمایی در استان یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: باید راه حل هایی برای تقویت روابط کارگری و کارفرمایی و تکریم ارباب رجوع در استان در نظر گرفته شود.

محمد حسین ریاحی در نشست هم اندیشی با موضوع بررسی وضعیت تشکلات کارگری تشکلات کارگری را موثر در حل بسیاری از مشکلات کارگاهها خواند و گفت: ما اعتقاد داریم که این تشکلات باید تقویت و زمینه افزایش آن ها فراهم شود.

وی توجه به افزایش رفاه در جامعه و زندگی کارگران را یکی از مولفه های پر اهمیت خواند و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی جامعه باید راه حل هایی را برای استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود در راستای تقویت روابط کارگری و کارفرمایی و تکریم ارباب رجوع بگیریم.
این مسئول اظهار کرد : روابط موثر در مجموعه کارگری و کارفرمایی می تواند تاثیر بسزایی در برون رفت از مشکلات بر جای گذارد.
علی محمد دهقانی دبیر اجرایی خانه کارگر نیز در این جلسه گفت: جامعه کارگری نیازمند اطلاع رسانی و آموزش های لازم در برقراری ارتباط سالم در محیط کار،بهداشت و ایمنی، مهارت و کاهش آسیب های اجتماعی است.
عباس امراللهی رئیس اداره شهرستان یزد، جواد حیدری مدیر روابط کار و علی محمد دهقانی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر نیز در این نشست حضور داشتند.

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..