پارک کوهستان یزد برای معلولان مناسب‌سازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رییس کمیسون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد به همراه چند تن از کارشناسان شهرداری از مسیرهای ویژه تردد معلولان در پارک کوهستان بازدید کرد.

"سپنتا نیکنام" در این بازدید با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر یزد جهت مناسب‌سازی معابر پار‌ک‌ها، گفت: مقرر است تا دوازدهم آذر ماه، روز جهانی معلولین، تمام مسیرهای تردد ویژه معلولان در پارک کوهستان به طور کامل راه‌اندازی شود.

و با بیان این که در سه ماه گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون ریال در همین راستا هزینه شده است، در ادامه از نصب ست‌های ورزشی ویژه معلولان برای اولین بار در استان در این پارک خبر داد.

رییس کمیسون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر این نکته که رمپ‌های ورودی مخصوصی هم تهیه می‌شود تا مسیر معلولان با دیگر افراد تعارض پیدا نکند، یادآور شد: این حق معلولان است که از حقوق اجتماعی همانند دیگر افراد جامعه برخوردار باشند و تلاش بر این است تا در زمینه رفع مشکلات آنها اقدامات اساسی انجام شود.

گفتنی است، طراحی استاندارد پیاده‌روها، نصب راه‌بند ویژه عبور و مرور با ویلچر، ایجاد پارکینگ ویژه معلولان و نصب وسایل بازی متناسب با شرایط جسمی معلولان از دیگر موضوعاتی بود که در جریان این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..