نخستین جشنواره ملی “فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش” در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) پوستر اولین جشنواره ملی "فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش "با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در یزد رونمایی شد.

در دومین نشست شورای عالی ورزش استان یزد که با حضور احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان، معاون استاندار یزد و مسئولان استان یزد برگزارشد، از پوستر اولین جشنواره ملی" فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش" رونمایی شد.

جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش از امروز به میزبانی استان یزد با هدف ترویج و تبلیغ ضرورت فرهنگ ورزش و استفاده از جایگاه هنر به ویژه فیلم کوتاه در انتقال مفاهیم فرهنگ اصیل و حائز اهمیت ورزش عمومی در جامعه برگزار می شود.

این جشنواره در قالب ۴ بخش مردمی، حرفه ای، ویژه و فیلمنامه با موضوع ثبت و ضبط ضرورت‌های ترویج و توسعه فرهنگ ورزش عمومی از نگاه تیز بینانه اقشار مختلف جامعه برگزار می شود.

ورزش همگانی، ورزش تربیتی، ورزش قهرمانی، ورزش حرفه‌ای، استعدادهای ناشناخته، ورزش محله‌ها، ورزش نشاط و سلامتی، فضاهای ورزشی، گردشگری بومی محلی، ورزش بانوان، اخلاق در ورزش، گردشگری ورزشی، ورزش و کارآفرینی، قهرمانان و پهلوانان شهر من، ورزش و خانواده،  ورزش و صلح،  ورزش و ابعاد چهارگانه سلامت جسمی، از جمله محورهای در نظر گرفته برای اولین جشنواره ملی" فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش " است.

ستاد اجرایی جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش، برگزاری جلسات نقد فیلم و برپایی کارگاه تخصصی در زمینه آسیب شناسی ورزش و فیلمسازی را در دستور کار مراسم اختتامیه این جشنواره ملی، قرار داده است.

آخرین مهلت ارسال آثار  18 فروردین ۱۳۹۵، زمان اکران و اختتایمه اولین جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش، ۲۲ و ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۵، همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..