همایش وحدت حوزه و دانشگاه در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در این استان خبرداد.

مریم حسن پوربا اشاره به برنامه های معاونت فرهنگی حوزه علمیه استان یزد، اظهارداشت: حوزه علمیه خواهران استان یزد در راستای ترویج آموزه های دینی اقدامات بسیار خوبی انجام می دهد که در این زمینه ارتباط با نخبگان و دانشگاهیان از جمله آن است .

وی افزود: یکی از برنامه های آتی ما با توجه به فرا رسیدن ایام وحدت حوزه و دانشگاه ، برگزاری همایشی در راستای تحقق بخشیدن این مهم است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد  تصریح کرد: برای برگزاری این مهم ، از مدت ها قبل جلساتی با حضور دانشجویان و طلاب برگزار و مهم ترین شبهات از نظرآنها که در فضاهای علمی کشور مطرح است ، احصا ء شد که در پایان با توجه به شبهات مطرح شده مقرر شد کمیسیون ها و پیش نسشت هایی برگزار گردد.

وی ادامه داد: در همین راستا ۶ کمیسیون با موضوعات، ولایت فقیه چرا مرگ بر آمریکا، موسیقی،خدمات متقابل ایران و اعراب، تشیع انگلیسی و اقتصاد مقاومتی و راهکارهای آن ، تشکیل و جلسات با حضور طلاب و دانشجویان برگزار  می گردد.

حسن پور  بیان داشت: دستاوردهای این کمیسیون ها قرار است در همایش اصلی که یک روز قبل از روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزا می گردد، بیان و به عنوان راهبردی در پاسخ گویی به شبهات مورد استفاده قرار گیرد .

حوزه نیوز

 

بخش نظردهی بسته شده است..