معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) دومین دوره مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران استان یزد در مراسمی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

آیین معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده دومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان، ورزشکاران استان یزد، پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر ورزش، مدیر کل ارتباطات وزارت ورزش و جمعی از مسئولان استانی در یزد برگزار شد.

در این مراسم از "علیرضا افتخاری‌پور" و "فاطمه رضایی" در رشته حفظ یک جزء بخش ورزشکاران و از "محید نوری" و "عصمت آواره" در رشته حفظ یک جزء بخش کارکنان تجلیل به عمل آمد.

در بخش حفظ سه جزء در قسمت جوانان از "منصور گل‌محمدی" و "عظیمه حکیم‌بادیان" و در قسمت ورزشکاران از "مرتضی نصیری" و "الهه غلامی" تجلیل شد، همچنین از "وحیدرضا میرجلیلی" و "فائزه سادات قریشی‌نسب" هم در بخش حفظ ۱۰ جزء جوانان تجلیل به عمل آمد.

"عرفان غفوری" و "زهرا مزین" نفرات برگزیده بخش حفظ ۲۰ جزء جوانان و "وحید کبیری" و "علی متوسل" هم به ترتیب نفرات برگزیده بخش جوانان و ورزشکاران رشته اذان بودند.

در بخش قرائت ترتیل، "حسین قدسی" و "مهدیه مسعودی" در قسمت جوانان، "محمدحسین زارع‌شاهی" و "اکرم کریمی" در قسمت ورزشکاران و "علیرضا محمدیان" در قسمت کارکنان به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

نفرات برگزیده بخش قرائت تحقیق هم "محمدتقی دهقان" و "زهرا جمالیون" در قسمت جوانان و "امیرحسین انواری" و "فاطمه باقیان" در قسمت ورزشکاران بودند.

"علی ابوترابی" و "سمیه وحیدی‌فر" در قسمت جوانان رشته حفظ احادیث موضوعی، "احسان شبانی" و "فائزه حیدری" در قسمت ورزشکاران این رشته و "محمدرضا زارع‌بیدکی" و "معصومه فلاح‌زاده" هم در قسمت کارکنان همین بخش مورد تجلیل قرار گرفتند.

در رشته حفظ آیات موضوعی هم "ابوالقاسم باقری‌میدانی" و "مریم کوچکی" در قسمت جوانان، "محمدحسین کریمی" و "زهرا نظری" در قسمت ورزشکاران و "حسین آتش‌افروز" در قسمت کارکنان مورد تجلیل قرار گرفتند.

برگزیدگان بخش مفاهیم فهم زبان قرآن این دوره از مسابقات هم در بخش جوانان "علی‌اکبر سیفی" و "عالیه دهقانی"، در بخش ورزشکاران "محمود مجاور" و "مرضیه عزیزی‌پناه" و در بخش کارکنان "محمدعلی قرشی" بودند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..