۱۲۱نیروی جدید جذب شهرداری های استان یزد می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز ۱۴ شهرداری این استان، ۱۲۱ نفر از طریق آزمون کتبی، عملی و مصاحبه به صورت پیمانی استخدام می شوند.

به گزارش تابناک یزد،سیدرضا خادمی اظهار کرد: ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی است و متقاضیان می توانند از ۱۴ تا ۲۵ آذرماه سال جاری با مراجعه به پورتال دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد به آدرس www.shahri.ostanyazd.ir با کسب اطلاعات لازم نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی شهرداری ها ۱۱ دی ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: نیروها موردنیاز شهرداری های استان یزد برای شهرهای یزد، اردکان، بافق، ابرکوه، تفت، مهریز، هرات، زارچ، حمیدیا، شاهدیه، نیر، ندوشن، مهردشت و عقدا استخدام می شوند.
این مسئول ادامه داد: پس از برگزاری آزمون کتبی، نیروهای اداری از طریق مصاحبه و نیروهای آتش نشانی از طریق آزمون عملی جذب خواهند شد.
خادمی خاطر نشان کرد: این استخدام ها توسط دفتر امور امور شهری و شوراهای استانداری یزد و با توجه به مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور صورت می گیرد.
پیشتر قرار بود ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری ها امروز (یکشنبه) آغاز و آزمون یادشده ۲۷ آذر ماه جاری برگزار شود، اما با توجه به مصادف شدن برنامه زمان بندی ثبت نام داوطلبان با اربعین حسینی و درخواست شمار زیادی از متقاضیان مبنی بر به تعویق آزمون، زمان آغاز ثبت نام این آزمون در استان یزد به ۱۴ آذر ماه جاری موکول شد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..