تعویق همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) دبیر اجرایی اولین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی از تغییر تاریخ برگزاری این همایش در دانشگاه یزد به اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد.

 

دکتر "محسن عباسی هرفته" تصریح کرد: نظر به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، بنا به تصمیم شورای سیاست‌گذاری اولین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی و در راستای برگزاری هرچه بهتر همایش، زمان برگزاری آن از اسفندماه ۹۴ به اردیبهشت ۹۵ تغییر کرد .

وی با بیان این که تاریخ دقیق برگزاری همایش متعاقباً اعلام خواهد شد، یادآور شد: در همین راستا نیز مهلت ارسال مقالات به همایش نیز تا پایان سال‌جاری تمدید شد.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که با مشارکت همه‌ی اساتید، دانشجویان، دانش پژوهان و کارشناسان در این همایش که به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه یزد در این دانشگاه برگزار خواهد شد، به ارتقای سطح کیفی و کمی فضاهای دانشگاهی در کشور کمک شود.

عباسی هرفته محورهای این همایش را نیز شامل اصول و مبانی نظری برنامه‌ریزی و طراحی فضهای دانشگاهی، آسیب‌شناسی فرآیند برنامه‌ریزی تا طراحی و اجرای پروژه، رویکرد نوین در مکان‌یابی، برنامه‌ریزی و طراحی فضاهای دانشگاهی(کاربرد انرژی‌های پاک در فضاهای دانشگاهی، بوم‌گرایی در معماری دانشگاهی، اقتضائات معماری دانشگاه‌های کارآفرین)، سایت‌های دانشگاهی و رابطه دانشگاه – شهر، و طرح‌های جامع دانشگاه و برنامه‌های توسه‌ای فضاهای دانشگاهی ذکر کرد.

گفتنی است؛ علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه همایش به آدرس یزد، خیابان امام خمینی(ره)، کوچه ی شهید صدوقی، خانه‌ی رسولیان، مجتمع هنر و معماری دانشگاه یزد یا aus@confs.yazd.ac.ir یا mirza.homaee@gmail.com یا تلفن ۵ –  ۳۶۲۶۱۶۶۶ (داخلی ۲۳۱)مراجعه کنند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..