خاطره امام جمعه یزد از امام خمینی(ره)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) گردهمایی سالیانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی یزد به منظور بحث و تبادل نظر درباره وضعیت تحصیلی و تقدیر و تشویق ممتازان تحصیلی این دانشجویان با حضور مسئولان، استادان و دانشجویان شاهد ایثارگر در واحد یزد و در جوار ۸ شهید گمنام برگزار شد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری در این گردهمایی با تشویق دانشجویان شاهد و ایثارگر به حضور در صحنه‌های علمی فرهنگی جامعه به بیاناتی از خاطرات امام پرداخته و گفت: حضرت امام در تمام عمر با برکت خود پیوسته مشوق کسب علوم نافع توسط جوانان ایران زمین بود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به بیان خاطرات خود با حضرت امام پرداخته و در بخشی دیگر از سخنان خود این‌گونه گفت: ما در دوران قبل از انقلاب اعلامیههای حضرت امام را که در مبارزه با رژیم شاه تدوین می‌شد در نجف پخش می‌کردیم اکثرا حضرت امام در آن نوشته‌ها تاکید بر خودسازی جوانان و پرداختن به علوم رایج و نافع کشور داشتند.

فاضلی معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید یزد هم گفت: ما برای دانشجویان تحت پوشش و جامعه هدف صد در صد شهریه را پرداخت می‌کنیم و این مشروط به این است که دانشجوی شاهد و ایثارگر تمام توان خود را صرف خوب ارائه نمودن دروس کند.

دکتر محمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد خود را مدیون ایثارگران و خانواده‌های شهدا می‌داند و ما از هیچ کوششی در ارتباط با این عزیزان دریغ نخواهیم کرد. این واحد به عنوان اولین واحد دانشگاهی در کل کشور افتخار تدفین ۸ شهید گمنام را درکارنامه خود دارد.

در ابتدای این مراسم سید حسین فرمی باف مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن خیر مقدم، فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت و اظهار کرد: از خدماتی که دانشگاه به داشجویان شاهد و ایثارگر ارائه می‌کنند می‌توان به «کلاس‌های تقویتی، استاد مشاوره در زمینه تحصیلی، خانوادگی وانتخاب رشته، همچنین اردوهای مختلف و سایر فعالیت‌های فرهنگی» را نام برد.

آنا

بخش نظردهی بسته شده است..