افزایش خدمات‌رسانی در حوزه سلامت یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به گسترش فعالیت‌های حوزه سلامت در یزد گفت: افزایش خدمات رسانی در حوزه سلامت مهمترین هدف ما در دانشگاه علوم پزشکی یزد است.

دهقان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد، در مراسم بازدید از بیمارستان ضیایی اردکان گفت: ارائه خدمات به مردم و خدمت رسانی مهمترین هدف ما است که بایستی به خوبی به آن توجه داشت.

 

وی افزود: هدف از این بازدید ارزیابی اجرای طرح تحول در بیمارستان ضیایی اردکان است که خوشبختانه ارزیابی خوبی از آن انجام شده است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بیمارستان ضیایی اردکان خدمات مناسبی در طرح تحول سلامت انجام می شود؛ اما معتقدیم که باید این خدمات افزایش پیدا کند.

 

دهقان تصریح کرد : این بیمارستان توانسته است در در زمره بیمارستان های شاخص استان یزد قرار گیرد و در این راستا نیز پلی کلینیک فوق تخصصی این بیمارستان تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: مردم در این بیمارستان تنها شش درصد از هزینه ها را پرداخت می کنند و مراجعات نیز به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده و در این راستا هتلینگ نیز افزایش پیدا کرده است که بسیار مناسب است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به افزایش مراجعات با توجه به موقعیت مکانی بیمارستان ضیائی اردکان گفت: دانشگاه با توجه به این موقعیت افزایش و توسعه این مرکز را در دستور کار خود قرار داده است و در حال حاضر نیز طرح توسعه این مرکز درمانی در هفت طبقه و با زیر بنایی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع، ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

دهقان بیان کرد: در این طرح بیش از ۱۰۰ تخت به ظرفیت آن افزایش می دهد و ساختمان مرکز جامع روانپزشکی این شهرستان نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا چند ماه آینده آماده بهره برداری است.

 

وی گفت: شهرستان اردکان با وجود ۲۶ متخصص در تمامی رشته ها نسبت به سایر شهرستان های استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و امسال نیز با توجه به نیاز این شهرستان به متخصصین داخلی و اعصاب، با توجه به هماهنگی های بعمل آمده کمبود ها در این زمینه نیز جبران می کند.

دانشجو

بخش نظردهی بسته شده است..