حاشیه های یک نشست خبری:

پرداخت سکه از سوی یکی از نمایندگان استان یزد به خبرنگاران

یکی از نمایندگان استان یزد با پرداخت سکه به خبرنگاران نشست خبری خود را هفته گذشته برگزار کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) خبرنگار تابناک یزد، کسب اطلاع کرداین نشست در حالی برگزار شده است که این نماینده برنامه های تبلیغاتی خود را در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی از ماههای گذشته آغاز کرده است.
این نماینده مجلس در مهمترین بخش از مظلونمایی خود در خصوص حاشیه های مرتبط با صالحی رییس سازمان انرژی اتمی که در مجلس توسط وی رخ دادگفته است: آنچه که در مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار گرفت، نه اصل برجام بلکه چارچوب اجرای آن بود که مقام معظم رهبری نیز منفذهایی که در آن از سوی مجلس دیده نشده بود را درنامه‎‎ای تکمیل فرموند.
وی ادامه داده است:بنده تنها با توجه به نوع گویش آقای صالحی به ایشان تذکر دادم تا این گویش را تغییر دهند که ایشان نیز این موضوع را مدنظر قرار دادند و درنهایت نیز نمایندگان به چارچوب اجرای برجام رای دادند، البته برخی از نمایندگان نیز این چارچوب را ضعیف می‎‎دانستند که خوشبختانه مقام معظم رهبری آن را تکمیل کردند.
وی همچنین در ادامه سخنان خود به تابش دیگر نماینده استان یزد تاخته است و گفته؛ این موضوع ننگ‎‎آور است که پنج شهرستان یزد دارای یک نماینده باشد یا مرکز استان با جمعیت ۶۰۰ هزار نفر یک نماینده داشته باشد و یک شهرستان با جمعیت ۷۰ هزار نفر یک نماینده داشته باشد.
وی با بیان این که واکنش نماینده وقت این شهر در آن زمان که تغییرات حوزوی رخ می‎‎داده، چه بوده و چرا در این باره اعتراض مناسبی نکرده است؟ به ظرفیت‏‏های پنج شهرستان حوزه نمایندگی خود اشاره کرد و عنوان کرد: بالاترین قانون این مملکت، قانون عدل است و نمایندگان باید علاوه بر قانون‎‎گذاری بر اجرای عادلانه‎‎ی قوانین نیز نظارت داشته باشند.
وی با بیان این که تمام نمایندگان استان با اصلاح حوزه‎‎های انتخابیه استان موافق هستند، ابراز امیدواری کرد که طرح تفکیک و اصلاح حوزه انتخابیه استان یزد در هفته‎‎ی آینده در دستور کار قرار گیرد.
اما جالب ترین سخنان وی زمانی بوده است که گفته؛ متاسفانه بخش‎‎های زیادی از استان به عنوان منطقه ممنوعه نامگذاری شده است و در واقع زیست یوزپلنگ بر زیست انسان‎‎ها حاکم شده و انسان‎‎ها‏‏ی استان یزد قربانی حیواناتش می‎‎شوند.

بخش نظردهی بسته شده است..