اگر می خواهید طلاق بگیرید، پیامک بزنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: از این پس از سامانه پیامکی ۱۰۱ استفاده‌های آموزشی نیز خواهیم کرد تا از این طریق به ارتقاء مهارت‌ها و قابلیت‌های زنان و خانواده‌ها کمک کنیم.


اطهره نژادی افزود: تا کنون از زنان در نقاط مختلف ایران درخواست کرده بودیم به ما مطالبات حوزه زنان را اطلاع دهند تا به صورت روزآمد و پویا از خواسته‌های مردم اطلاع یابیم.

وی با اشاره به انتقادات مطرح شده در زمینه عملکرد معاونت امور زنان و خانواده گفت:‌ مهمترین افرادی که به ما در جهت اطلاع از نیازهای واقعی مردم و میزان تفاوت آن با نیازهای گروه‌های خاص کمک می‌کنند،خود مردم هستند و ما از این اطلاعات برای پیشبرد امور استفاده می‌کنیم.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری افزود: از ۱۱ تیرماه همزمان با ولادت امام حسن(ع) که سامانه ۱۰۱ راه‌اندازی شد، پیامک‌های زیادی به دست ما رسیده است و اطلاعاتی از نیازهای زنان مناطق مختلف کشور را به دست آورده‌ایم. ما قصد داریم تعامل خود را بیشتر کنیم و آموزش‌های مورد نیاز را به زنان کشور ارایه دهیم.

نژادی گفت: ما قصد افزایش تعامل خود با زنان و خانواده را داریم، در این جهت آموزشهای مورد نیاز را به آنان ارایه خواهیم داد . یکی از این آموزش‌ها می‌تواند در جهت کاهش طلاق باشد چراکه طلاق با نگاه کنترلی صرف کاهش نمی‌یابد؛ بلکه به منظور پیشگیری از طلاق باید به مردم آموزش دهیم.

منبع: ایسنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..