تاکید امام جمعه یزد بر اجرای امر به معروف و نهی ازمنکر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر توجه همگان به اجرایی شدن فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه شهر یزد به برخی آیات و روایات درباره اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره و اظهارکرد: همگان در قبال اجرایی شدن این فریضه مسئول هستند.

وی ادامه داد: حضرت امام حسین (ع) هدف از فلسفه قیام تاریخ ساز خود را تحقق امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد؛ لذا همه باید برای اجرایی شدن آن بکوشند.
امام جمعه یزد تاکید کرد مسئولان اجرایی در انجام این وظیفه بزرگ الهی بسیار نقش دارند و باید مردم و مدیران همه در تحقق این فریضه پیشگام باشند.
ناصری با تسلیت اربعین حسینی گفت: باید راه و مرام حضرت امام حسین (ع) را شناخت و برای عمل به وظایف دینی و انسانی تلاش کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه به اهداف دنیای استکبار بخصوص آمریکا در منطقه و جهان اشاره و بر هوشیاری دربرابر توطئه های آنها تاکید کرد.
ناصری گفت: خوی استکباری قدرت های شیطانی و آمریکایی ها ادامه دارد و هدف آنها سلطه بر کشورهای مستقل عالم است؛ بنابراین نباید تسلیم مطامع آنها شد.
وی به برگزاری کنفرانس با حضور کشورهای صادرکننده گاز در ایران اشاره کرد و آن را برای تصمیم گیری ها و برنامه ها در زمینه این انرژی مهم بسیار سودمند دانست.
امام جمعه یزد به اهمیت فعالیت کشورهای صادرکننده گاز اشاره و بر هوشیاری در حفظ منافع موجود برای تحقق اهداف عالیه کشور تاکید کرد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..