استاندار یزد: جانبازان نماد عینی مقاومت هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) استاندار یزد گفت: جانبازان انقلاب اسلامی در اصل سمبل های ایثار و مقاومت ملت در برابر سختی ها هستند .

سید محمد میرمحمدی در دیدار با گروهی از جانبازان در یزد افزود: تجلیل از صبر و استقامت جانبازان سرفراز انقلاب اسلامی یک وظیفه بزرگ همیشگی است .

وی ادامه داد: جانبازان انقلاب اسلامی با صبر و تحمل سختی ها نظام اسلامی ما را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کردند و به همگان درس استقامت و شجاعت آموختند .
استاندار یزد خاطر نشان کرد: آیه های صبر و رشادت با عملکرد شجاعانه خود در دفاع مقدس و بعد از آن انقلاب اسلامی را در اقصی نقاط دنیا صادر و بیمه کردند .
میرمحمدی گفت: وظیفه مدیران مختلف اجرایی در قبال ایثارگران و جانبازان و خانواده های شهدا رسالتی خطیر و همیشگی است که باید به خوبی انجام دهند .
وی افزود: بدون شک پاسداری از ارزش های والای دوران دفاع مقدس یک وظیفه بس سنگین است که مه و بخصوص مسئولان در قبال تحقق آن نقش اساسی بر عهده دارند .
استاندار یزد تصریح کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران با رفتار اسلامی خود ارزش آفرین شده اند و ملت ایران و مسئولان به وجود آنها می بالند .
میرمحمدی اظهار داشت: راه عزت راه رسیدن به سعادت و حرکت در مسیر ارزش های الهی است که باید همواره در آن فعالیت داشت .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..