توضیحات روابط عمومی استانداری یزد به یزدی نیوز؛

واکنش روابط عمومی استانداری یزد به خبر یزدی نیوز/ استاندار عصبانی نشد/ شیرزاد از مدیران خوب استان است/ مدیران قانون را رعایت کنند

بعد از انتشار خبری با عنوان "برخورد شدید استاندار یزد با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان/ استاندار:حواسم به همه مدیران هست و بازتاب گسترده آن در شبکه های اجتماعی، روابط عمومی استانداری یزد در نامه ای توضیحاتی پیرامون این خبر برای یزدی نیوز ارسال کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  بعد از انتشار خبری با عنوان "برخورد شدید استاندار یزد با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان/ استاندار:حواسم به همه مدیران هست و بازتاب گسترده آن در شبکه های اجتماعی، روابط عمومی استانداری یزد در نامه ای توضیحاتی پیرامون این خبر برای یزدی نیوز ارسال کرده است.

در این نامه آمده است:
 
مدیریت محترم سایت خبری یزدی نیوز 
سلام‌علیکم
نظر به درج مطلبی با عنوان "برخورد شدید استاندار یزد با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان/ استاندار:حواسم به همه مدیران هست" ترتیبی اتخاذ گردد تا به منظور تنویر افکار عمومی مطلب توضیحی ذیل در آن سایت درج گردد.
داود پاک‌طینت
مدیرکل روابط عمومی
ظر به اینکه استاندار محترم در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از منظر مقام عالی دولت در استان یزد در خصوص جنب‌وجوش و فعالیت بیشتر مدیران استان مواردی را مطرح نموده‌اند، موارد ذیل حائز اهمیت است.
۱-  سخنان استاندار محترم و معاون محترم عمرانی استاندار در انتقاد از رفتار بودجه‌ای اداره کل آموزش و پروش تذکری در باب استفاده از ظرفیت‌های قانونی بودجه و کمک‌های خیرین بوده است.
۲-  استاندار محترم در خصوص حضور در جلسه ذکرشده در خبر حساسیت خاصی نداشته‌اند و صرفاً اتلاف وقت ۶ ماهه برای پیگیری یک موضوع و نامه را عملکرد نامناسبی دانسته‌اند و خواستار استفاده مطلوب از فرصت‌های در حال گذر توسط مدیران شدند.
۳-  آنچه مدنظر استاندار محترم در خصوص عملکرد مدیران استان است تماماً در سایت رسمی استانداری و در خبری با عنوان" مدیران استان جنب‌وجوش بیشتری داشته باشند" منتشرشده و همان‌طور که در خبر آمده است تأکید ایشان به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی استان بر رعایت قانون و انجام فعالیت‌هایی است که برای مردم استان نتیجه مناسب را در برداشته باشد.
۴-   استاندار محترم در این مراسم با آرامش و سعه‌صدر همیشگی خودشان به بیان سخن پرداخته و قاطعانه متذکر به پیگیری و سرعت عمل بیشتر شده‌اند نه با عصبانیت شدید که در خبر یزدی نیوز مطرح‌شده است، بنابراین تکذیب می‌گردد.
۵-  استاندار محترم در آغاز سخنان خود ضمن تشکر از جناب آقای شیرزاد، مدیرکل محترم آموزش‌وپرورش استان به سبب ارائه گزارش اعتبارات آن دستگاه، نکاتی را به ایشان متذکر شدند و از ایشان خواستند که در جلسات بعدی مواردی را جمع‌بندی و به ایشان اعلام کنند. کما اینکه در جلسه هفته قبل در خصوص اعلام صدرنشینی ۲۲ سال استان یزد در کنکور سراسری و خیلی از جلسات عمومی، جناب آقای شیرزاد را یکی از مدیران شایسته، دلسوز و پرتلاش معرفی نموده و از ایشان قدردانی کرده‌اند.
۶-  در پایان ضمن تشکر از همه رسانه‌های استان، انتظار دارد در پوشش اخبار دقت نظر لازم را مبذول و در مسیر اخلاق و انصاف به رسالت اطلاع‌رسانی خود بپردازند.
 
گفتنی است این نامه توسط مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد برای یزدی نیوز ارسال شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..