شکست خانگی آرمان ورزشی اردکان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) تیم والیبال آرمان ورزشی اردکان یزد سه بر صفر مغلوب بانک سرمایه شد .

این مسابقه در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه های کشور (یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست)  در سالن آیت الله خاتمی اردکان برگزار شد .

در این مسابقه شاگردان مصطفی کارخانه در بانک سرمایه به ترتیب در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳ ، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ بر میزبان پیروز شدند .
تیم والیبال آرمان ورزشی اردکان با این شکست خانگی هم اکنون با هشت امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ کشور قرار دارد .
در این دوره از رقابت ها ۱۲ تیم سایپا، بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، ثامن الحجج خراسان، آلومینیوم بندرعباس، متین ورامین، کاله مازندران، بازرگانی جواهری گنبد، گوهر کویر زاهدان و آرمان اردکان حضور دارند.
در دور مقدماتی این دوره از مسابقات تیم ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.
دیدارهای مرحله پلی آف نیز در دو مرحله پیگیری می شود که در مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال سال جاری هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبرو می شوند و تیم های پیروز دو مسابقه از سه دیدار به مرحله بعدی راه خواهند یافت.
در این مرحله تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم مسابقه خواهند داد تا تیم های پیروز به عنوان چهار تیم برتر به مرحله دوم پلی آف صعود کنند.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..