ارسال ۷۰۰ اثر به مسابقه عکس ‘ما رأیت الّا جمیلا’ در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس حوزه هنری یزد گفت: بیش از ۷۰۰ اثر از سراسر کشور به نخستین مسابقه عکس عاشورایی «ما رأیت الّا جمیلا» که از سوی این مرکز برگزار می شود رسیده است.

محمد صادق کوچک زاده  گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم حوزه هنری یزد فراخوان نخستین مسابقه عکس «ما رأیت الّا جمیلا» با موضوع حماسه حسینی را از طریق وب سایت و شبکه اجتماعی اینستاگرام این اداره منتشر کرد .

وی افزود: تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورا به زبان هنر و خلق آثار ارزشمند با مضمون ما رأیت الّا جمیلا ،آیین های مذهبی و عاشورایی، کودکان و محرم و پیاده روی اربعین حسینی از اهداف برگزاری این مسابقه است.
رئیس حوزه هنری یزد ادامه داد: هنرمندان و هنر دوستان تا ۲۵ آذرماه سال جاری مهلت دارند عکس های مرتبط با موضوعات مورد نظر را به پست الکترونیک festival.artyazd@gmail.com ارسال کنند یا در بستر اینستاگرام از طریق ( # قاب _ نور ) به اشتراک بگذارند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد آثار از طریق پست الکترونیک و مابقی در بستر اینستاگرام ارسال شده است، گفت: شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و محدودیتی برای ارسال و انتشار تعداد عکس وجود ندارد.
کوچک زاده تاکید کرد: آثار ارسالی باید با تلفن همراه یا دوربین عکاسی گرفته شود و عکس های منتشر شده در اینترنت در مسابقه شرکت داده نمی شود ضمن آنکه آثار برتر از سوی گروه داوری، انتخاب و با اهدای جوایزی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..