راه اندازی شبکه اطلاع رسانی انتخابات در یزد

no-thumbs

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه تولید محتوای مناسب در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام می‌شود، گفت: شبکه اطلاع رسانی انتخابات در یزد باید راه‎اندازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) داوود پاک‌طینت در نشست هماهنگی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان‌ یزد با بیان اینکه حساسیت انتخابات، وظیفه کمیته اطلاع‌رسانی را سنگین‌تر کرده است، اظهار داشت: همزمانی دو انتخابات مجلس شورای‌ اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از جمله مهمترین دلایل حساسیت این دوره از انتخابات است.

رئیس‌کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: توجه ویژه به ترکیب اطلاع‌رسانی، تبلیغات محیطی و تبیین افکار عمومی در راستای نحوه شرکت در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، از جمله ضروری‌ترین وظیفه کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات در استان یزد است.

پاک‌طینت با اشاره به اهمیت ایجاد زمینه‌های شور و نشاط در مناسبت‌های ملی و مذهبی افزود: واژه اطلاع‌رسانی، عبارتی کلیدی در راستای آگاهی بخشی دقیق و مستمر اقشار مختلف جامعه، از اهداف و ضرورت‌های برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه انتخابات است.

وی مراسم‌های دهه آخر ماه صفر و دهه فجر را از جمله فرصت‌های مناسب، به منظور اطلاع‌رسانی، تبیین افکار عمومی و احساس مسئولیت نسبت به نظام عنوان کرد و اظهار داشت: راه‌اندازی شبکه‌های اطلاع‌رسانی ویژه انتخابات ضروری است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد طراحی و تولید محتوای تبلیغاتی را از جمله وظایف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری یزد دانست و بیان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش، بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش مهی در انتقال اهداف و واژه انتخابات به خانواده ایفا می‌کنند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..