نماینده یزد مدعی شد:

تبادل تسلیحاتی ایران با ۳۶ کشور دنیا

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکاپوی آمریکا برای برقراری رابطه با ایران، از تبادل تسلیحاتی ایران با 36 کشور دنیا خبر داد و گفت: آمریکا هیچ‌ زمانی دوست ما نبوده و نخواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدصالح جوکار در آیین آغاز به کار مرکز جراحی فاطمه‌الزهرا(س) اظهار داشت: ما باید همیشه هوشیار باشیم و بدانیم آمریکا هیچ‌گاه دوست ما نبوده و نخواهد بود و هدفی جز رخنه با هر روش ممکن را در سر دارد.

وی با بیان اینکه ابتکار امام بر تشکیل بسیج موجب شد تا این تفکر و فرهنگ در کشور ما در طول دفاع مقدس آبدیده و مستحکم شود گفت: حضور مردم در قالب بسیج را در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و حتی فناوری پررنگ و گسترده می‌بینیم که با داشتن متخصصان و نخبگان حضور گسترده‌ای دارند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در بسیاری از موارد شاهد تبلور بسیج بودیم و تفکر بسیجی را در عرصه صنعت دفاعی کشور لمس کردیم.

وی با طرح این سوال که برخی عنوان می‌کنند انقلاب اسلامی برای ما چه کرده، عنوان کرد: در طول سال‌هایی که آمریکا در کشور ما حضور داشت چیزی جز فقر و پریشانی و غارت کشور به ارمغان نیاورد این در حالی است که امروز از بسیاری جهات حرف اول را در منطقه می‌زنیم و وابستگی نداریم.

جوکار تصریح کرد: در طول جنگ هشت ساله حتی برای تامین فشنگ و سیم خاردار به کشورهای خارجی احتیاج داشتیم اما به برکت انقلاب اسلامی و تلفیق آن با تفکر بسیجی و خلاقیت و نوآوری در منطقه حرفی برای گفتن داریم.

وی با بیان اینکه با ۳۶ کشور دنیا تبادل تسلیحاتی داریم و اسلحه و مهمات جنگی صادر می‌کنیم گفت: جمهوری اسلامی در تولید موشک‌های بالستیک بسیار جلوتر از کسانی است که در منطقه حرفی برای گفتن داشتند.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: باید بستر را بیش از گذشته برای حضور جوانان فراهم کنیم تا با خلاقیت و نوآوری و تحقیق و پژوهش در سایه تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی شاهد رشد و بالندگی ایران اسلامی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن همواره تلاش برای مقابله با ما را دارد تصریح کرد: تغییر رویه جنگ سخت دشمن به جنگ نرم نشان از تلاش‌های گسترده برای رخنه و نفوذ دارد و به هر شکلی که بتواند قصد ضربه‌زدن دارد.

جوکار عنوان کرد: بحث نفوذی که مقام معظم رهبری فرمودند از این دست است که ابتدا با یک رخنه کوچک نفوذ شروع می‌شود و سپس چون سیلی ویرانگر به مقابله برمی‌خیزد.

وی ادامه داد: امروز دخالت‌های بیجای آمریکا در منطقه بیانگر این است که با سنگ‌اندازی به هر شکلی امنیت منطقه را به هم بزنند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بسیج در راه استکبار ستیزی هرگز کوتاه نخواهد آمد و امروز با تکیه بر نیروی قدرت خود و ظرفیت‌هایی که داریم و حضور جوانان علاقمند و متعهد و کارا به مقابله با آنها برمی‌خیزیم.فارس

بخش نظردهی بسته شده است..