رشد ۱۲۴ درصدی نصب انشعاب گاز در استان یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از رشد ۱۲۴ درصدی نصب انشعاب گاز از سوی این شرکت در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

منوچهر فلاح گفت: با توجه به رسالت شرکت گاز استان یزد مبنی بر گازرسانی به نقاط مختلف استان، این شرکت حرکت رو به رشد خود را در راستای توسعه گاز رسانی به روستاها و مناطق کم توسعه با شتاب قابل ملاحضه ای در پیش گرفته است.

وی افزود: در این راستا در سال جاری بیش از ۱۰ هزار علمک گاز در سطح استان نصب شده و موجب بهره مندی حدود ۱۸ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه میزان شبکه پلی اتیلن اجرا شده در استان را در سال جاری بیش از ۳۶۰ کیلومتر و میزان شبکه فولادی اجرا شده را ۸۵ کیلومتر عنوان کرد.
فلاح اضافه کرد: بر این اساس میزان شبکه گذاری صورت پذیرفته در سال جاری با رشد ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده است.
وی در پایان یادآور شد: تاکنون در استان یزد ۱۸ شهر و ۱۸۲ روستا به شبکه گاز طبیعی متصل شده که این امر موجب بهره مندی ۹۳ درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی شده است.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان ، برنامه گازرسانی به ۱۲۶روستای دیگر در دست اقدام است و برنامه ریزی این شرکت برای گازرسانی به ۱۷روستای استان با استفاده از روش CNG خواهد بود.

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..