فرماندار یزد تأکید کرد؛

ضرورت توسعه فضای سبز در شهرستان یزد

فرماندار یزد گفت: توسعه فضای سبز در شهرستان یزد یکی از مهم ترین خواسته های مردمی باشد که ضرورت دارد دستگاه های اجرایی ذیربط در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، جلسه ایجاد فضای سبز کمربندی زارچ و شاهدیه به ریاست فرماندار یزد و با حضور معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار و شهردار زارچ، شهردار شاهدیه و سایر مسئولین تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در ابتدای این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات در سال گذشته و تصمیمات اتخاذ شده و لزوم تسریع در ایجاد فضای سبز در محدوده کمربندی زارچ بر لزوم طراحی یک طرح جامع در این خصوص تأکید کرد.

فرماندار یزد توسعه فضای سبز در سطح شهرستان یزد را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: توسعه فضای سبز در سطح شهرهای شهرستان به عنوان مقوله‌ای جدید آغاز شده و به عنوان یکی از نیازها و خواسته‌های مردم مورد توجه مسئولین ذیربط قرار گرفته است.

وی خاطرنشان ساخت: با ایجاد فضای سبز در این محدوده ضمن افزایش سرانه فضای سبز و بهبود شرایط زیست محیطی موجود در شهرستان به ایجاد چشم انداز مناسب در مناطق مورد هدف نیز کمک شایانی خواهد کرد.

" شاکری شمسی " در پایان بر تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط در این خصوص تأکید کرد و افزود: استفاده از فضاهای سبزی که بتواند آرامش را برای مردم به ارمغان آورد از حقوق اصلی مردم هر شهر و منطقه ای است.

بخش نظردهی بسته شده است..