کوهی در ایران با خاصیت درمان ایدز!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) پزشکان متخصص بریتانیایی در شهر لندن اخیراً در مقاله‌ای در روزنامه تایمز، ضمن برشمردن خاصیت یک کوه در ایران، از سازمان ملل درخواست کرده‌اند نام این کوه را به «کوه ضد ایدز» تغییر دهد.

 این کوه که به عنوان بهشت ​شناخته شده، از توابع عسلویه در استان بوشهر و در نیمه راه از کنگان به فیروزآباد است. قله کوه به خورشید بسیار نزدیک است و در بالاترین ارتفاع در نزدیکی خط استوا است و خاصیت مغناطیسی قوی موجود در این کوه در جهان معروف است.

 

پزشکان متخصص بریتانیایی در شهر لندن اخیراً در مقاله‌ای در روزنامه تایمز ضمن برشمردن این خاصیت از سازمان ملل درخواست کرده‌اند نام این کوه را به کوه ضدایدز تغییر دهند.

 

از جمله خواص خارق‌العاده این کوه، کمک به درمان مبتلایان به ایدز است. به خاطر نزدیکی این کوه به خورشید، امکان رشد و نمو ویروس‌های بیماری‌زا از جمله ویروس HIV صفر است.

 

دکتر تیم هاپکینز (Tim Hopkins) دارنده مدرک فوق تخصص در رشته ایمونولوژی و ویروس‌شناسی، درخواست ایجاد شهرک‌های درمانی برای مبتلایان به ایدز در این منطقه داشته است.

 

وی معتقد است با اسکان مبتلایان به ایدز در این منطقه، پس از حداکثر مدت ۱۸ ماه هیچ نشانه‌ای از بیماری در این مبتلایان دیده نشود.

بخش نظردهی بسته شده است..