خبرهای کوتاه به مناسبت هفته بسیج از استان یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رییس بسیج پیشکسوتان سپاه الغدیر یزد گفت: تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر اهداف انقلاب اسلامی از عوامل اصلی پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است.

سرهنگ احمد علی زارع زاده  در همایش بصیرتی اصناف استان یزد افزود: ولایت فقیه مهمترین ثمره و دستاورد انقلاب اسلامی و حاصل ایثار و فداکاری ملت قهرمان ایران است.

وی ادامه داد: ملت فهیم و ولایتمدار انقلاب اسلامی در ۳۷ سال گذشته با پیروی از ولایت فقیه تمامی توطئه های دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا و حامیان او را در عرصه های مختلف خنثی کرده اند .
هادی سیاسی استان یزد اظهار داشت: رمز و راز اقتدار و عزت این ملت و کشور در سایه تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ، روحیه استکبار ستیزی و دشمن شناسی است .
زارع زاده گفت: باید ملت ایران و جوانان این کشور همچنان گوش به فرمان مقام معظم رهبری مواظب توطئه های استکباری جهانی و حامیان آنها در یزح جهان و بخصوص منطقه باشند .
رییس بسیج پیشکسوتان سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: دشمنان در هر برهه ای از تاریخ انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود به موضوعی متوسل می شوند و در عصر کنونی به دنبال نفوذ هستند .
زارع زاده گفت: بحث نفوذ دشمنان در زمینه های مختلف از مهمترین توطئه های استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی در منطقه است که همه در قبال آن مسئول هستیم .
**********
یکی از هادیان سیاسی سپاه الغدیر یزد در مورد توطئه های دشمن هشدار داد و گفت: مبلغات حوزه های علمیه خواهران باید در شناخت فضای فتنه و خنثی کردن دسیسه دشمنان مراقب باشند.
به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد حامد حرزاده روز دوشنبه در نشست سیاسی که به مناسبت هفته بسیج در محل حوزه علمیه فاطمه الزهرا بافق برگزار شد افزود:برای مقابله با توطئه های دشمنان، همت بالای سربازان جبهه جنگ نرم را می طلبد که به میزان رشد و سرعت دشمن، فعالیت و رشد خود را بالا برده و سعی کنند همیشه یک گام جلوتر از دشمن حرکت کنند .
رزاده بیان کرد : هر کس به هر نوعی می تواند در هر زمینه ای که توانمندی دارد به صورت حلقه ای در سطح استان یزد یا شهرستان بافق شروع به فعالیت کند و یک پکیج و مجموعه مجهزی را تدارک ببیند .
این هادی سیاسی به برنامه های دشمن در این برهه از زمان و استفاده از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم اشاره کرد و افزود: در چنین شرایطی مبلغات وظایف خطیر برعهده دارند و لازم است در شناخت فضای فتنه خیلی مواظبت کنند.
**********
جانشین فرماندهی پایگاه نبی اکرم شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: این پایگاه برتـری خـود را برای سومین سال در سطح بسیج کشـور تثبیت کرد.
محمدرضا رضایی پور در گفت و گو با خبر نگار ایرنا افزود: دومین همایش سراسری مالک اشتر ، هم زمان با هفته بسیج با حضور سردار نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از بسیجیان سراسرکشور در سالن شهید فهمیده مجتمع ۵ آذر تهران سازمان بسیج کشور برگزار شد.
جانشین فرماندهی پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی با اعلام برتـری برای سومین سال در سطح بسیج کشـور گفت: پس از آنکه از خانواده سردارشهید همدانی و جمعی از فرماندهان برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند ،پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین( پایگاه نمونه کشوری) انتخاب شد.
به گفته وی، پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برای سومین سال (۸۷، ۹۲ و ۹۳ ) به عنوان پایگاه نمونه کشوری انتخاب شده است.
در قسمتی از متن لوح تقدیر اهدایی سردار نقدی به فرمانده پایگاه نبی اکرم شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق آمده' برادر ارجمند محمد جواد عسکری فرمانده محترم پایگاه بسیج کارگری نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی درراستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قواء بر اساس ارزیابی های انجام شده مبنی برفرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج در وضعیت وعملکرد در سال ۱۳۹۳ مفتخر به کسب” موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین” در دومین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج گردیده اید.'
سردار نقدی در پایان این لوح سپاس نوشته' بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاشهای مجدله و مجاهدانه شما اعلام می دارم انشالله با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای ( مد ظله العالی) موفق و موید باشید.
این پایگاه در همه مراسمات برگزاری یادواره و یادمان شهدای شهری و روستای، دهه فجر، سالگرد ارتحال امام راحل ، مراسم با شکوه غدیر،سر کشی از خانواده های شهدا و دیدار با جانبازان و آزادگان ، مراسم تجلیل از فرهیختگان ، دانشجویان و دانش آموزان ممتاز، برگزاری کنگره مشاهیر علمی، ادبی و سیاسی شهرستان بافق نقش ارزنده ای داشته و دارد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..