توسط جمعیت هلال احمرشهرستان بافق صورت گرفت

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه مربیان مهد کودک در بافق

جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با همکاری بهزیستی یک دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه مختص مدیران و مربیان مهدهای کودک برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جعفر حسن پور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق اظهار داشت :  با توجه به بروز حوادث، بلایا و سوانح در کشور و قرار داشتن ایران در مجموعه ۱۰ کشور حادثه‌خیز جهان و لزوم توجه جدی و زیربنایی به آموزش‌های بشردوستانه، امدادی و اقدامات پیشگیرانه از آسیب‌ها و تلفات ناشی از آن که به خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان که بیشترین قربانیان حوادث به شمار می‌آیند و همچنین با همکاری بهزیستی  در خصوص فعالیت کانون غنچه‌های هلال‌احمر، جمعیت هلال احمر شهرستان بافق اقدام به برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک این شهرستان کرد .

وی افزود: این دوره با هدف آموزش و ارتقای آگاهی عمومی و آموزش همگانی مدیران و مربیان در زمینه فعالیت‌‌های امدادی و عام‌المنفعه برگزار شد.

حسن پور در پایان خاطر نشان کرد : دراین دوره آموزشی ۳۵ ساعته, مدیران و مربیان نحوه امدادرسانی در موضوعاتی چون خفگی ها,پانسمان و بانداژ, شکستگی ها,آتل بندی,CPR, زخم ها,خونریزی ها,سوختگی,مسمومیت ها,گزیدگی ها,خودامدادی و … را فرا گرفتند.

گفتنی است ۳۳ نفر از مدیران و مربیان دراین دوره آموزشی شرکت داشتند.


 

 

بخش نظردهی بسته شده است..