انتقاد تند روانبخش شاگرد آیت الله مصباح یزدی از دولت و اصلاح طلبان:

قطعا در انتخابات مجلس ازتفت و میبد کاندیدا می شوم/احزاب دولتی همان احزاب اصلاح طلب اند/اصلاح طلبان بدنبال شوی تبلیغاتی برای انتخابات هستند

در پی نشست انتخاباتی حجت الاسلام قاسم روانبخش شاگرد ارشد آیت الله مصباح یزدی با گروه اصولگرایان شهرستان ابرکوه،وی طی گفتگویی با یکی از سایتهای محلی این شهر به انتقاد شدید از عملکرد دولت و اصلاح طلبان پرداخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) وی با بیان اینکه قطعا در انتخابات مجلس در حوزه تفت و میبد کاندیدا می شود، افزود: کاندیداها بجای آلوده کردن فضای جامعه، باید از توانمندی های خود بگویند و از ضعف رقبای انتخاباتی برای بهتر جلوه دادن خود استفاده نکنند. آنچه خودشان هستند عرضه کرده و در فضای سالم تبلیغاتف اجازه دهند مردم بهترین را انتخاب کنند.


روانبخش در گفتگو با سرو ابرکوه  با اشاره به چینش جریان های سیاسی در انتخابات گفت: در این دوره از انتخابات اصلاح طلبان با به اصطلاح اعتدال طلبان، که استراتژی یکسان دارند، نباید افرادی را انتخاب کنند که تابلوی روشن فتنه هستند، چرا که مردم، جریان فتنه را شناخته و به آن رای نمی دهند. این انتخابات یک نوع رقابت جدی بین اصولگرایان با اصلاح طلبان و اعتدالیون است.


دبیر سیاسی نشریه پرتو بیان کرد: احزاب دولتی همان احزاب اصلاح طلب اند. گرچه راهبردشان این است که ظاهر امر جدای از هم باشند، ولی به دنبال هدف مشترک هستند. یکی از تاکتیک های اصلاح طلبان این است که خودشان را معتدل و میانه رو جلوه دهند و در مقابل در تخریب اصول گراهای معتدل بکوشند.


وی ادامه داد: تاکتیک دیگرشان، فتنه دیگری است که برای آینده رقم می زنند، تا اگر احیانا رای نیاوردند، بگویند انتخابات درست برگزار نشده است و از همین الان شورای نگهبان را مورد حمله قرار می دهند، که در صورت شکست، حرفی برای گفتن داشته باشند.


روانبخش تصریح کرد: سومین تاکتیک آنها برجام است. بدین صورت که چنان برنامه ریزی می کنند، تا بتوانند با توافق با آمریکا، تحریم ها را برداشته و چنان جلوه دهند که قدرت لغو تحریم ها در دست آنان می باشد و با این کار یک شوی تبلیغاتی برای انتخابات خود راه اندازی می کنند.


عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان کرد: در صورتی که برجام تا ۲ یا ۳ سال آینده تاثیری در برنامه ها و فعالیت های کشور نخواهد داشت. فقط از این طریق درصدد ایجاد تبلیغات روانی هستند که بگویند: ما قدرتمندیم و توانستیم تحریم ها را لغو کنیم.


روانبخش در ادامه در خصوص برنامه اصولگرایان برای انتخابات مجلس گفت: اصولگرایان یکی از راهبردهای جدی خود، در این دوره انتخابات را ائتلاف قرار دادند، که با هم باشند و سهم خواهی نکنند. بلکه با رسیدن به توافق، افرادی را که صلاحیت بیشتری داشته و اصول ارزشی نظام و انقلابی در آنها بیشتر نمودار است را در لیست قرار دهند، که این حرکت، امر مبارکی است.


وی در پایان خاطر نشان کرد: همه حرکت های سیاسی اصولگرایان تحت نظارت فقهای سه‌گانه یعنی حضرات آیت‌الله موحدی کرمانی، آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح می باشد که این حرکت آنها را الهی، اعتقادی و مذهبی می کند.

بخش نظردهی بسته شده است..