معرفی ابرکوه به‌عنوان ستاد برتر صیانت ازحقوق شهروندی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد شهرستان ابرکوه به‌عنوان ستاد برتر صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی معرفی و از فرماندار این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش تابناک یزد،جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، امام‌جمعه ابرکوه، فرماندار و مسئولان این شهرستان در فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

«مجید جوادیان زاده» در این جلسه ضمن معرفی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی شهرستان ابرکوه به‌عنوان ستاد برتر استان گفت : گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و در چارچوب وظایف، توجه به پوشش مناسب و رعایت شئون اسلامی در دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر کلیه دستگاه‌های اجرایی به‌منظور صیانت از حقوق شهروندان و حفظ کرامت آنان و برخورد کریمانه و محبت‌آمیز با مردم ازجمله شاخص‌های در نظر گرفته‌شده برای انتخاب ستاد برتر بوده است .
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ادامه داد: آگاه‌سازی مردم از حقوق و تکالیف به‌منظور ارتقاء انضباط اجتماعی و قانون‌گرایی در جامعه، رسیدگی به شکایت‌های مردم، معرفی نهادهای برتر و ضعیف‌تر در برخورد با مردم و تعامل با ستاد استان را ازجمله ملاک‌های انتخاب شهرستان ابرکوه به‌عنوان ستاد برتر معرفی کرد.
 فرماندار شهرستان ابرکوه نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده به معرفی طرحی با عنوان «پروژه زندگی در فضای مجازی و تعاملات بین فرهنگی» پرداخت و پیشنهاد داد: دوره‌های آموزشی این طرح برگزار شود.
«سیدنی رسولی» افزود : حقوق شهروندی درواقع به معنای تأمین محیطی یکسان ، یکپارچه و آمیخته با قوانین جمهوری اسلامی برای تمام افراد جامعه است که بر اساس همین یکسان‌سازی حقوق در جامعه می‌توان با اتخاذ تصمیمات صحیح به نتایج مطلوبی برای عموم مردم رسید.
گفتنی است در پایان این نشست از خدمات فرماندار شهرستان ابرکوه به‌عنوان رئیس ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی ابرکوه تجلیل شد و ستاد ابرکوه به‌عنوان ستاد نمونه استان معرفی گردید.

 

بخش نظردهی بسته شده است..