لزوم ساماندهی پارک هفتم تیر یزد

no-thumbs

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون خدمات شهری از پارک هفتم تیر بر ضرورت ساماندهی این پارک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از همشهری «وحیدرضا خباززاده» در آخرین جلسه شورای شهر افزود: برای استفاده هرچه بهتر و بیشتر شهروندان، ساماندهی این پارک باید با جایگزینی درختان قطع شده و مدیریت صحیح پارک مورد توجه قرار گیرد.
این عضو شورای شهر همچنین بر ضرورت جمع‌آوری کانکس بانک شهر برای زیباسازی چشم‌انداز پارک هفتم تیر و خرید ملک مجاور پارک باغ ملی برای توسعه فضای سبز این پارک، تاکید کرد. نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه خواستار جمع‌آوری کانکس‌های موجود در خیابان فرخی و میدان شهید بهشتی با توجه به درخواست‌ها و اعتراضات مردمی شد. «سیده حمیده وزیری» همچنین خواستار توجه شهرداری به رفع این مشکلات و پیشنهادات عنوان شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر شد.
«محمد فقیه خراسانی» دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد خواهان پیگیری تعیین تکلیف کشتارگاه صنعتی، ادغام شهرهای یزد و حمیدیا و تملک اراضی برای ساخت باغ بزرگ شهر شد. وی در ادامه خواستار تسریع در اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان آیت‌الله خاتمی و همچنین راه‌اندازی آزادراه نطنز- یزد- بندرعباس شد.
«مرتضی شایق» یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر یزد هم در این جلسه با اشاره به لایحه ارسالی از سوی شهرداری برای اجرای پل زیرگذر شهید قهاری سعید، خواهان پیگیری جدی شهرداری برای منظور کردن منابع دولتی با توجه به سفر رئیس جمهور به استان شد. شهردار یزد هم در این جلسه گزارشی از وضعیت طرح‌های عمرانی شهرداری از جمله ساماندهی خیابان مسجدجامع، کف‌سازی بافت تاریخی و بدنه‌سازی خیابان قیام ارائه کرد.
«محمدرضا عظیمی‌زاده» همچنین پیگیری‌های انجام شده برای تخصیص اعتبارات عمرانی به‌منظور اجرای طرح‌های توسعه شهری بر اساس طرح جامع و تفصیلی شهر را تشریح کرد.
وی درباره اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان آیت‌الله خاتمی نیز توضیح داد و بعد از ارائه نظرات اعضای شورای شهر برای شروع این طرح، مقرر شد که با توجه به ارجاع مصوبه شورا از سوی فرمانداری به هیات حل اختلاف استان و وصول نشدن هیچ اظهار نظری، شهرداری عملیات اجرایی این تقاطع را زودتر آغاز کند.

بخش نظردهی بسته شده است..